Agentura Stance Communications úspěšně dokončila realizaci Českého domu v Londýně

Londýn, 23. srpna 2012 — Agentura Stance Communications dokončila hlavní fázi projektu Českého domu v Londýně, na jehož koncepci se podílela společně se společností Česká olympijská, dceřinou společností Českého olympijského výboru, a zároveň vedla celý projekt management. Český dům, který vznikl na dobu Olympijských her v prostorách Business Design Centra v londýnské čtvrti Islington, se stal jedním z největších českých PPP projektů vzešlých z partnerství veřejného a soukromého sektoru.

„Český dům můžeme z našeho pohledu hodnotit jako mimořádně úspěšný projekt. Podařilo se nám vytvořit prostor, který by nabídnul útočiště českým i zahraničním sportovním fanouškům, důstojně prezentoval Českou republiku a zároveň představoval prostředí pro navazování obchodní vztahů partnerských společností, které jsou pro Českou republiku neméně významné,“ říká Petr Soukup, ředitel Českého domu a jednatel agentury Stance Communications. „Po náročné a dlouhodobé přípravné fázi jsme úspěšně dokončili hlavní část projektu, která spočívala v plánování a samotné realizaci Českého domu včetně koordinace všech partnerů a subdodavatelů České olympijské a Českého olympijského výboru,“ dodává Soukup s tím, že celkově agentura na projektu pracovala déle než dva roky.

„S ohledem na vysokou konkurenci v podobě ostatních národních domů a celé řady dalších kulturních akcí probíhajících v Londýně po celou dobu her jsme v propagaci Českého domu sázeli především na originalitu celého konceptu, součinnost s organizací London & Partners starající se o oficiální propagaci Londýna a zejména jsme se soustředili úzkou spolupráci s klíčovými médii. S klikujícím autobusem, neoficiálním symbolem Českého domu, se tak mohla bez nadsázky seznámit veřejnost prakticky z celého světa,“ vysvětluje Soukup.

O úspěchu projektu svědčí, že Český dům byl v průběhu her oceněn „zlatou medailí“ od americké zpravodajské agentury Associated Press. V konkurenci 31 národních domů dostal Český dům nejvyšší hodnocení zejména s ohledem na originalitu, množství zábavních atrakcí, nevšední program a atmosféru, která po celou dobu v Českém domě panovala. Ceněna byla mezi návštěvníky i vysoká úroveň stravování. „Udělujeme nejvyšší známku. Svíčková, guláš i tvarohové knedlíky byly výborné. Miluji české jídlo,“ uvedla Daina Falk, redaktorka a tvář americké NBC, která v Českém domě natáčela pořad zaměřený právě na gastronomii. Do Islingtonu si však našlo cestu více domácích i zahraničních novinářů a Český dům se tak objevil na stránkách deníků The Times, Sun i Daily Telegraph, natáčely zde televizní štáby britské BBC, kanadské CTV, polské TVP a o Českém domě informovala celá řada dalších médií z celého světa.

„Jsem rád, že se nám ve spolupráci se společností Česká sportovní podařilo do Českého domu přivést a zde představit domácí i světové osobnosti sportu a to jak toho současného, tak i hvězdy předchozích olympiád. Řada z nich se k nám poté spontánně vracela i ve svém volném čase. Největším oceněním pro mě osobně byla návštěva Sebastiana Coea, předsedy organizačního výboru Letních olympijských her 2012 v Londýně, který si v posledních dnech olympiády Český dům oficiálně navštívil. U nás se mu nakonec natolik zalíbilo, že si v nabitém programu našel čas i na krátké neformální posezení u českého piva,“ uzavírá Soukup.

Český dům v průběhu Olympijských her přivítal bezmála 80 000 návštěvníků, kterým nabídnul možnost podpořit české sportovce přímo v Londýně. Dalších více než šest milionů diváků se s ním seznámilo prostřednictvím olympijského studia České televize. Jedinečná kombinace neopakovatelné atmosféry a originálního prostředí přilákala kromě příznivců z České republiky i velkou část sportovních fanoušků z celého světa, nejčastěji přímo z pořadatelské země. Z celkového počtu lidí, kteří branami Českého domu prošli, tvořili čeští návštěvníci přibližně třetinu. Mimo to byl Český dům místem pro mezinárodní jednání, navazování obchodních styků zástupců českých firem s jejich britskými protějšky, odborné semináře, ale i expozice českého průmyslu či krajů.

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Štěpán Dlouhý
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 602 685 131
E-mail: stepan.dlouhy@stance.cz
Český olympijský výbor Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další