Díky Nessu může O2 bavit své zákazníky i na sjezdovkách

Ness Technologies připravil unikátní technické řešení pro sportovní vyžití nejen věrných zákazníků mobilního operátora Telefónica O2. V rámci jeho zimní kampaně si zákazníci z klubu O2 Extra mohli porovnat lyžařské schopnosti v měřeném slalomu na sjezdových tratích lyžařských areálů Snowhill v Herlíkovicích, Šachtách a Kašperských horách.

„Pro naší zákaznickou veřejnost jsou zimní lyžařské závody jednou ze široké řady akcí, které pro ně v rámci zákaznického klubu O2 Extra připravujeme. Pořádáme je už druhým rokem a naši sportovně zaměření zákazníci a příznivci si je velmi oblíbili,“ říká Zdeněk Mikeš, vedoucí věrnostního programu společnosti Telefónica O2 a dodává: „V letošním ročníku jsme rozšířili záběr na tři lokality. S touto změnou však bylo potřeba vytvořit komplexní systém, který by zajistil komunikaci se soutěžícími a online zpracování dat z různých horských středisek od prvních závodů až po finále. S  Nessem se to povedlo podle našich představ.“

Společnosti Ness vyvinula pro mobilního operátora TO2 unikátní hardwarové a softwarové mobilní řešení, které pracuje nezávisle na několika různých místech České republiky a přitom je pod dohledem z centrály Ness na pražském Chodově. Řešení, které dokáže spolehlivě pracovat i za extrémních zimních podmínek, registruje měřené časové údaje účastníků slalomu, zajišťuje SMS komunikace se závodníky, naměřené údaje přenáší do centra a zpětně je zobrazuje v požadovaném grafickém formátu na velkoplošných obrazovkách v místě závodů. Výsledky jednotlivých účastníků byly uveřejňovány i na stránkách www.o2extra.cz. Od prosince 2010 do března 2011 tak projelo měřenými úseky slalomu více než 10 000 lyžařů – zákazníků O2.

„Nebyl to sice klasický firemní projekt, ale o to více nás zaujal. Vyvinuli jsme mobilní řešení, jehož hardwarová část, jak jsme si ověřili, je schopna spolehlivě pracovat dlouhodobě za náročných zimních povětrnostních podmínek,“ říká Radek Vajner, Senior technical engineer společnosti Ness. „Softwarová část pak musela vyřešit řadu dalších specifických požadavků na registraci závodníků, měření jejich výsledných časů, spolehlivý přenos dat, vyhodnocování a zobrazování na velkoplošném formátu. Na českých horách je to první podobné řešení. Ve firemních podmínkách lze řešení využít i jinak, například jako úsekový radar pro měření rychlosti vozidel.“ dodává Vajner.

V průběhu dlouhodobé spolupráce se společností Telefónica O2 Ness vyvinul, nasadil a začal spravovat pro O2 Extra řadu messagingových služeb, které její zákazníci s oblibou využívají. Díky tomu mohou například výhodně odesílat zprávy z SMS brány nebo zdarma zálohovat kontakty ze svých mobilních telefonů. Ness také pro O2 připravil služby O2 SMS Sender a O2 Office Connector.

Informace pro média:

O společnosti Ness

Společnost Ness Technologies, Inc. (NASDAQ: NSTC, TASE: NSTC) je globálním partnerem v oblasti business procesů a technologií. Řešení a služby pokrývají všechny vertikály i procesy v podnikání jejích zákazníků. Pomáhají jim dosahovat strategických cílů, optimalizovat náklady a efektivitu, zlepšovat rychlost a kvalitu. Své služby staví na dlouhodobě budovaných a ověřených kompetencích, včetně nabídky outsourcingu, near shore i off shore dodávek. Struktura společnosti, unikátní know-how i technologická partnerství slouží k dosažení cílů zákazníků. To, že 85 % z nich se společností Ness spolupracuje opakovaně či dlouhodobě, je důkazem strategických partnerství. Se 7 700 zaměstnanci v pobočkách v Severní Americe, Evropě, Izraeli a Indii má Ness potřebnou sílu a invenci pro realizaci obchodních i technologických cílů svých zákazníků ve více než 20 zemích. Ness spojuje výhody globálního know-how a místních odborných i obchodních znalostí. Na českém trhu patří k leaderům v oblasti business a IT služeb (TOP 4, IDC 2009). Tým 600 odborníků v Praze, Brně a Ostravě je strukturován tak, aby byl vždy blízko zákazníkům a jejich potřebám. Více na http://www.ness.com/cz/

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Štěpán Dlouhý
Tel.: +420 224 810 809, +420 602 685 131
E-mail: stepan.dlouhy@stance.cz