FIRMY SE MOHOU UCHÁZET O CENU SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE

Třináctý ročník ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje vyhlásilo Sdružení českých spotřebitelů. Soutěž je vypsána pro všechny obory podnikání, v celém regionu. Koná se také v Jihočeském, Karlovarském, Ústeckém, Královéhradeckém a Jihomoravském kraji.

Záštitu nad letošním ročníkem převzal moravskoslezský hejtman Miroslav Novák, projekt je realizován s finanční podporou Moravskoslezského kraje. Prestižní ocenění se vítězům uděluje na dva roky. Potvrzuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.

„Naší prioritou je podporovat kvalitu, rozvoj podnikavosti a konkurenceschopnosti v regionu. Jedna definice říká, že kvalita rovná se spokojený zákazník. Tedy spotřebitel, který se vrací ke stejnému výrobku nebo značce. Proto podporujeme soutěž, která zvýší povědomí o podnikatelích, kteří jsou schopni náročné požadavky zákazníka uspokojit,“ uvedl moravskoslezský hejtman Miroslav Novák.

Uzávěrka pro podání návrhů na udělení ceny je 12. září 2014. Bližší informace včetně formuláře pro podání návrhu je možné nalézt na webových stránkách Sdružení českých spotřebitelů – www.konzument .cz.

Pro více informací kontaktujte:
Moravskoslezský kraj
Bc. Petra Špornová
Tisková mluvčí
Tel.: + 420 595 622 603, + 420 604 221 634
E-mail: petra.spornova@kr-moravskoslezsky.cz
Moravskoslezský kraj Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další