Fotografická a literární soutěž projektu „Zdravý zoubek nebolí“ zná své vítěze

10 fotografií a 5 literárních příběhů v únoru bojovalo o přízeň veřejnosti v soutěžích, které vyhlásila Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna, v souvislosti s projektem „Zdravý zoubek nebolí“. Vyhlášení tří nejúspěšnějších finalistů v obou kategoriích je zároveň i završením celého projektu, který šířil osvětu v oblasti péče o zoubky dětí ve věku od 6 měsíců do 12 let od listopadu loňského roku.

„Celkem se do fotografické soutěže zapojilo více než 100 rodičů, kteří poslali téměř 300 fotografií svých usměvavých dětí do 12 let. Do literární soutěže, které se mohly účastnit děti do 12 let, přišlo 11 příběhů. Porota z RBP ZP mezi nimi zvolila 10 fotografií a 5 příběhů, konečný výběr vítězů už byl na hlasování veřejnosti,“ popsal průběh soutěže Ing. Otakar Kačmař, obchodní náměstek RBP ZP.

Ve fotografické soutěži zvítězila s 1002 hlasy fotografie Pavly Kubicové, druhé místo obsadila s 806 hlasy Martina Cieslarová a třetí místo se 776 hlasy Martina Scheibová. V literární soutěži se nejvíce líbil originální příběh Jakuba Bartoše, který získal 212 hlasů. Druhý největší počet hlasů, 140, obdržel Antonín Kyncl a na třetí příčce se se 74 hlasy umístil příběh Kristíny Zaoralové. „Všichni vítězové obdrží dárkový balíček s brožurami, desaterem zdravého zoubku, pexesem, omalovánkami a sadou na čištění zoubků,“ dodal k cenám Otakar Kačmař.
 
Pozornost ovšem projektu nezískaly jen soutěže. „Obzvláště se osvědčily přednášky dentální hygienistky v mateřských centrech a v mateřských a základních školách Moravskoslezského kraje, na které děti, rodiče i personál reagovali velmi pozitivně. Stejně tak měly úspěch i edukační materiály, které byly k projektu vyrobeny. Mezi dětmi byly velkými favority především pexeso a omalovánky,“ popsal úspěchy kampaně Kačmař a dodal: „Zájem byl také o call centrum, kam mohli zájemci volat a ptát se na vše kolem projektu.“

Kampaň „Zdravý zoubek nebolí“ odstartovala v listopadu 2012 s cílem zvýšit povědomí o správné péči o zoubky dětí ve věku od 6 měsíců do 12 let. Zaměřovala se především na rodiče, zejména pak na maminky v Moravskoslezském kraji. Do povědomí široké veřejnosti v celé republice se dostala díky webovým stránkám, Facebooku a inzerci.

„Z projektu máme dobrý pocit a věříme, že splnil cíle, kterých chtěl dosáhnout, a pomohl k osvětě v oblasti péče o dětské zoubky,“ dodal na závěr Otakar Kačmař.

 

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Vendula Martinovská
Account Executive
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 724 513 052
E-mail: vendula.martinovska@stance.cz
verze pro tisk
Revírní bratrská pokladna zdravotní pojišťovna Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další