GfK investuje do výzkumu digitálních médií


Nový rozměr uživatelské zkušenosti a online výzkum se společnostmi SirValUse a nurago

Norimberk, 14. května 2010 – GfK rozšiřuje svou digitální strategii, a to investicí do společnosti SirValUse Consulting, která je přední poradenskou společností v oblasti uživatelské zkušenosti, a do společnosti nurago, jednoho z nejinovativnějších světových dodavatelů technologií pro výzkum v oblasti digitálních značek, médií a použitelnosti.
Společnost SirValUse Consulting byla založena v květnu 2000 a dnes je největší poradenskou společností v oblasti uživatelské zkušenosti a použitelnosti.


SirValUse zkoumá a optimalizuje praktickou použitelnost, užitnou hodnotu a design internetových stránek, softwaru, spotřební elektroniky, mobilních aplikací, mobilních přístrojů a průmyslových výrobních technologií. Společnost nurago, která stále patří mezi mladé společnosti, je dnes jedním z předních dodavatelů technologií pro výzkum digitálních značek, médií a použitelnosti.

Získáním 40% podílu ve společnostech SirValUse Consulting a nurago, ke kterému došlo 4. května 2010, společnost GfK investovala do jednoho z nepokročilejších odvětví výzkumu trhu. Společnosti SirValUse Consulting a nurago zaměstnávají dohromady cca 120 zaměstnanců v Hamburku, Hannoveru, Berlíně, Mnichově, Londýně a Pekingu. V roce 2009 celkový obrat těchto dvou společností dosáhl přibližně 6,5 mil. euro. Mezi jejich klienty patří řada mezinárodních společností ze sektoru služeb, maloobchodu a průmyslu, včetně společností jako je Google, Deutsche Telekom, OTTO, eBay, LG a Samsung.

Tímto novým partnerstvím společnost GfK posílí svou kompetenci v oblasti uživatelské zkušenosti a online výzkumu. Společnosti SirValUse a nurago těží z globální sítě GfK, která je čtvrtou největší společností pro výzkum trhu na světě s pobočkami ve více než 100 zemích.
 
GfK a nurago již dosáhly prvního společného úspěchu, jímž je bezesporu německo-britský GfK Media Efficiency Panel (dříve v Německu nazýván GfK Web Efficiency Panel), který umožňuje podrobně analyzovat dopad reklamních kampaní probíhajících souběžně v různých mediích na nákupní jednání spotřebitelů. Wilhelm R. Wessels, člen správní rady GfK SE, vysvětluje: „Naše spolupráce s nurago a SirValUse dále upevní jasný strategický směr, kterým se GfK ubírá v oblasti digitálních médií. Pracujeme na nových společných projektech s cílem ještě více propojit naše komplexní data o chování spotřebitelů s údaji získanými v online výzkumech.“

nurago: vyhledávaný online expert

Jako technologický poskytovatel společnost nurago kombinuje rozsáhlé znalosti požadavků internetového trhu s flexibilními výzkumnými platformami, jejichž výsledky poskytují základ pro úspěšnou optimalizaci a strategické plánování internetového marketingu. Vedoucí pozice společnosti v oblasti technologií z ní v internetové ekonomice dělá vyhledávaného partnera, což dosvědčuje skutečnost, že jedním z jejích klientů je Google. „Google staví na odbornosti inovativních poskytovatelů služeb. nurago nám poskytuje klíčovou technologii pro monitorování efektivity naší reklamy,“ vysvětluje Daniel Meyer, vedoucí výzkumu trhu společnosti Google Germany GmbH.


Informace pro média:

O poradenské společnosti SirValUse Consulting

SirValUse je v Evropě největším poskytovatelem poradenství v oblasti uživatelské zkušenosti. Experti a metodologové z oboru již déle než deset let vytvářejí standardy výzkumu, průběžného monitorování a optimalizace v oblasti uživatelské zkušenosti a použitelnosti. SirValUse podrobuje produkty a interaktivní aplikace metodologicky promyšleným testům. Klienti obdrží přesné návody a vodítka pro optimalizaci svých technických prostředků a digitálních aplikací ve všech fázích vývoje produktu.

O společnosti nurago

nurago je jedním z celosvětově nejinovativnějších dodavatelů technologií pro výzkum v oblasti digitálních značek, médií a použitelnosti. Promyšleným sloučením nových monitorovacích postupů s tradičními metodami výzkumu nastoluje nurago nové tržní standardy a umožňuje velmi efektivní a přesné měření výkonnosti aktivit v oblasti digitálních medií.

Skupina GfK v ČR

Skupina GfK v ČR (GfK Czech a INCOMA GfK) je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Pro další informace navštivte naše internetové stránky: www.gfk.cz, www.incoma.cz.

GfK Group

GfK Group je poskytovatelem zásadních informací nezbytných při rozhodování o tržních strategiích firem působících v oblasti průmyslu, maloobchodu, služeb a médií. Nabízí komplexní informační a poradenské služby ve svých třech obchodních sektorech: Custom Research, Retail and Technology a Média. Jako celosvětově čtvrtá největší společnost provádějící marketingový výzkum působí ve více než 100 zemích s více než 10 000 zaměstnanci. V roce 2009 dosáhly tržby GfK Group 1,16 miliardy EUR. Pro další informace navštivte webové stránky: www.gfk.com.

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Anna Topičová
Senior Account Executive
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 724 872 331
E-mail: anna.topicova@stance.cz