Ing. Karel Šmejkal - ředitel pro služby interním klientům GfK Czech

Ing. Karel Šmejkal – životopis

ředitel pro služby interním klientům, GfK Czech
Internal Client Services Director , GfK Czech

Karel Šmejkal (*1972) vystudoval v letech 1990 až 1995 Elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze, obor Radiolektronika.

Od roku 1998 do roku 2007 působil ve společnosti Nokia v různých manažerských pozicích v oblasti péče o zákazníky a obchodu s firemními klienty. Mezi jeho zákazníky patřily zejména Eurotel Praha, Hutchison Australia nebo Vodafone Australia. Naposledy působil na pozici Sales Director v Nokia CMO Russia.

Své působení v GfK Czech zahájil v prosinci roku 2007 jako vedoucí týmu IT/TELCO. Od července 2008 působil v GfK Czech na pozici ředitele řízení vztahů se zákazníky. Od srpna 2008 je v pozici ředitele pro služby interním klientům zodpovědný za zavedení a řízení projektu interního klientství v celé společnosti.

Karel Šmejkal hovoří plynně anglicky, je ženatý a ve volném čase se věnuje rodině a sportu.

verze pro tiskverze pro tisk