Ing. Ondřej Tomas - generální ředitel a jednatel společnosti GfK Czech

Ing. Ondřej Tomas – životopis

generální ředitel a jednatel společnosti, GfK Czech
Managing Director, GfK Czech

Ondřej Tomas (*1974) vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Dlouhodobě se věnuje tématům marketingové efektivity, vytěžování firemních dat a novým trendům v obsluze zákazníků.

Ondřej Tomas přišel do GfK Czech z České pojišťovny, kde působil na pozici CRM Director a měl na starosti budování programu řízení vztahů se zákazníky. Jeho dlouholeté působení u předního softwarového dodavatele Oracle mu přineslo řadu zkušeností jak z odborných oblastí CRM, data warehousingu a podnikových aplikací, tak z marketingu, prodeje a řízení lokálních i mezinárodních týmů. Před působením v technickém odvětví pracoval Ondřej Tomas na několika manažerských a expertních postech v marketingu a CRM programu v Českém Telecomu a také v marketingové agentuře InterCom Praha, kde měl na starosti práci pro klienty ČSOB a Škoda Auto.

V září 2007 byl jmenován generálním ředitelem a jednatelem společnosti GfK Czech (Managing Director). Jeho dlouhodobým cílem je začít novou etapu působení GfK Czech na českém trhu, zlepšit zákaznickou orientaci firmy a kvalitu služeb obecně.

Ondřej Tomas hovoří plynule anglicky a německy. Ve volném čase se věnuje rodině a mezi jeho koníčky patří hudba, vytrvalostní běh a lyžování.