ING Wholesale Banking oceněna za nejlepší globální kampaň roku 2008

Divize interní komunikace společnosti ING Wholesale Banking byla britskou asociací Communicators in Business oceněna za Nejlepší globální komunikační kampaň. Při hodnocení kampaně „Fitter, Focused, Further“ porotu přesvědčila především její promyšlenost a zapojení zaměstnanců do strategie. Cenu tým ING Wholesale Banking převzal 22. května 2009 v Birminghamu ve Velké Británii.

„Tříletou strategii „Fitter, Focused, Further“ jsme spustili v únoru 2008. Jejím cílem je napomoci rozvoji obchodní činnosti na vybraných trzích, ve vybraných segmentech a produktových oblastech,“ představuje strategii Leanne Carmody, ředitel interní komunikace ING Wholesale Banking, a dodává: „Velice mě těší, že porota po zásluze ocenila tvrdou práci
a nasazení týmu. To, že jsme za sebou nechali tak kvalitní soupeře, jako jsou Reuters, Cadbury, Shell nebo Astra Zeneca, jistě svědčí o kvalitním vypracování a implementaci strategie,“
doplňuje Leanne Carmody.

Britská asociace Communicators in Business (CiB) je předním sdružením v oblasti komunikací v profesionálním a podnikovém sektoru. Prestižní ocenění vydává v šestnácti kategoriích, letos se jednalo o jubilejní 60. předávání. CiB bylo založeno v roce 1949.

Informace pro média:

ING Wholesale Banking je obchodní název pro aktivity korporátního bankovnictví ING Bank N.V. V České republice byla založena v roce 1992 jako organizační složka ING Bank N.V. Amsterdam. V roce 2008 dosáhla aktiva hodnotu přesahující 128 miliard korun. ING Wholesale Banking je členem Burzy cenných papírů Praha a České bankovní asociace.

ING je globální finanční institucí holandského původu, nabízející služby v oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a správy aktiv 85 milionům soukromým, firemním a institucionálním klientům v 50 zemích. S více než 120 000 zaměstnanci se ING skládá ze širokého spektra prominentních společností, které slouží svým klientům pod značkou ING.

ING Group si je dobře vědoma své korporátní zodpovědnosti a globálně iniciovala projekt „Chances for Children“. Ve vztahu k tomuto projektu se ING Wholesale Banking v České republice rozhodla spolupracovat s Nadací Terezy Maxové dětem, která svými cíly ideálně zapadá do její strategie – podpory vzdělání, volnočasových a sportovních aktivit. Spolupráce je ojedinělá i svým způsobem rozdělování grantů, neboť grantová komise je složena nejen ze zástupců Nadace, ale i zaměstnanců ING Wholesale Banking.

Pro více informací kontaktujte:
ING Wholesale Banking
Eva Chlumová
Marketing & Communications Manager
Nádražní 344/25, Praha 5
Tel.: 257 474 339, +420 724 464 192
E-mail: eva.chlumova@ing.cz
Stance Communications, s.r.o.
Viola Baštýřová
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 776 210 599
E-mail: viola.bastyrova@stance.cz