Muži touží po aktivních přitažlivých ženách s pozitivním přístupem, ženy po charizmatických zajištěných partnerech se smyslem pro humor

Aby mohla seznamovací agentura Náhoda nabízet své služby ještě lépe, zeptala se svých klientů na jejich představy o budoucím partnerovi a na očekávání od partnerského soužití. Kompletní dotazník vyplnilo 1 600 z nich. Typickými klienty Náhody jsou nezadaní s vyšším vzděláním, finančně zajištění, žijící v Praze a větších městech, kteří hledají vážný vztah. Ve věkové kategorii do 25 let se na agenturu častěji obracejí muži, se stoupajícím věkem, především pak v kategorii nad 40 let, přichází do Náhody více žen.

Za rok a půl se pod křídla agentury Náhoda registrovalo pět tisíc mužů a žen, asi pět stovek z nich přitom využívá speciálního VIP servisu. Nejen jím je Náhoda výjimečná. Agentura zájemce seznamuje, ale zároveň je připravuje na samotný vztah a provází jím formou partnerského poradenství.

„Lidé se pro nás často rozhodnou proto, že jsou časově vytíženi. Více než čtvrtina klientů pracuje na manažerských pozicích nebo jsou to podnikatelé a nemají čas na prohledávání internetových seznamek. Navíc s Náhodou má klient záruku bezpečnosti v podobě ověřeného profilu u řady našich klientů. To v praxi znamená to, že jsme viděli jeho občanku a můžeme se tedy zaručit za správnost údajů a aktuálnost fotografie,“ říká Veronika Vinterová majitelka agentury a autorka její koncepce péče o zákazníka.

Pokud se podíváme na postoje mužů a žen k práci, 58 procent z nich ji nestaví na první místo a uvědomují si, že by jim právě jejich profese mohla komplikovat cestu k seznámení. Většina mužů a žen očekává od vztahu vzájemnou podporu, přičemž čtvrtina mužů má pocit, že je zde pro svou partnerku, a cítí se být za ni odpovědná (29 %). Ženy častěji vnímají odpovědnost jako společnou, stejně jako vzájemnou podporu. Hlavními motivy, které nezadané muže a ženy přivádějí do Náhody, jsou vážné seznámení, láska a společný život. Ženy častěji uvádějí jako důvod i společné trávení času, cestování, pobyt v přírodě nebo kulturní vyžití.

A jakého partnera klienti Náhody hledají? Ženy, ač emancipované, hledají muže, o kterého se mohou opřít a se kterým není nuda. Bezmála třetina z nich totiž oceňuje u muže dobrodružnou povahu. Stejně tak muži uvádějí, že se se svou budoucí partnerkou chtějí bavit a aktivně žít. Zároveň je však pro ně důležité, aby žena byla rodinný typ. „Zatím co naprostá většina dotazovaných alespoň občas sáhne po sklence alkoholu a jsou ochotni ji tolerovat i u svého protějšku, tolerance kouření u partnera je výrazně nižší a tato závislost je důležitým rozhodujícím kritériem pro seznámení. To nám potvrzují i osobní rozhovory s klienty,“ doplňuje Veronika Vinterová. V otázce sexu se muži i ženy shodují – 95 % z nich sex považuje za klíčovou součást vztahu. Sex není důležitý jen pro 2 % žen a 5 % mužů. Věrnosti si cenní obě pohlaví stejně. Muži nevěru tolerují o něco méně, řada žen je ochotna ji přejít jen kvůli udržení vztahu.

„Je fakt, že představy, které naši klienti o svém budoucím partnerovi mají, se často rozcházejí s realitou, ke které dospějí po osobních konzultacích a rozborech u nás, v Náhodě,“ shrnuje Veronika Vinterová. „Příkladem je i náš klient Matěj, který si do Náhody přišel pro přiměřeně hezkou, tmavovlasou ženu sportovního typu, ne žádnou fiflenu. Dnes žije ve spokojeném vztahu s velmi elegantní blond manažerkou, se kterou ho dala dohromady Náhoda,“ doplňuje s úsměvem.

 Prezentaci Veroniky Vinterové si můžete stáhnout ZDE.

Informace pro média:

Náhoda

Seznamovací agentura Náhoda vstoupila na trh v roce 2011 s jasnou myšlenkou. Je přesvědčena, že nalezení životního partnera nelze ani v dnešní době omezit na neosobní elektronické služby. Svým klientům poskytuje mimořádný servis osobních konzultací, které vedou k ujasnění jejich představ o budoucím vztahu. Nabízí odborné služby spojené s rozvojem osobnosti klienta z oblasti psychologie, koučování, fyzioterapie či změny image. Navíc se zaměřuje na individuální vyhledávání partnera z vlastní databáze či mimo ni a to vše se zárukou vysoké profesionality a absolutní diskrétnosti. Může pomoci i při následném vedení křehkého vztahu formou partnerského a manželského poradenství. Cílem Náhody je, aby každý klient odhalil své skutečné já, dobře se cítil a vyšel spolu s ní vstříc svému životnímu partnerovi.

www.nahoda.com

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Michaela Šimková
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
E-mail: michaela.simkova@stance.cz
Náhoda Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další