Náhoda už dala dohromady přes sto lidí

Agentura Náhoda má po roce a půl působení na trhu ve svém registru bezmála pět tisíc klientů. Přitom čtyři stovky z nich jsou členy klubu Náhoda s rozšířenými službami a využívají VIP servis této společnosti. Podle dostupných informací vzniklo za dobu existence Náhody již více než pět desítek partnerství. Jak takové vztahy s Náhodou vznikají?

„Jsem potěšena, že se nám za relativně krátkou dobu pouhého roku a půl podařilo získat důvěru téměř 5 000 lidí. To, že se polovina z nich zaregistrovala k využívání služeb Náhody až po zpoplatnění našich služeb, svědčí o tom, že svůj záměr navázat kvalitní a dlouhodobý vztah myslí vážně,“ říká Veronika Vinterová, majitelka agentury a autorka její koncepce péče o zákazníka. „Za kvalitu svých klientů a jejich vážné úmysly se může agentura zaručit i díky tomu, že nás většina členů klubu Náhody nechala nahlédnout do svých dokladů a měli jsme tak možnost ověřit jejich základní údaje. To znamená určitou záruku a vyšší bezpečnost pro druhou stranu – potenciální partnery,“ doplňuje.

A co nové klienty do Náhody přivádí? Je to především odlišnost od tradičních seznamek. Náhoda nabízí individuální přístup, osobní spolupráci v rámci konzultačního servisu, vysoce odborný vstupní osobnostní test a nadstandardní služby pro osobní rozvoj, jako je psychologická poradna, koučink, služby vizážistky, fyzioterapeuta, právníka a dalších. S velkým zájmem se setkávají i speciální akce pro členy klubu Náhody nebo „vztahové“ kurzy se zaměřením na pozitivní seznámení nebo sex-koučink. Své pravidelné účastníky má i „Čaj o čtvrté“, během něhož se členové klubu každé první úterý v měsíci setkávají nad vybraným tématem v prostorách Náhody. „Svým klientům se snažíme vyjít maximálně vstříc. Umíme pro ně vyhledat partnera na míru dle jejich konkrétních představ, a to jak z naší dostupné databáze, tak i mimo ni,“ doplňuje škálu služeb Veronika Vinterová. „Seznámením však naše služby nekončí. Pokud má klient zájem, postaráme se například o organizaci jeho svatby, právní servis nebo pomůžeme nasměrovat čerstvě navázaný vztah díky partnerskému poradenství,“ doplňuje.

O tom, že se Náhodě skutečně daří dávat „jedna a jedna dohromady“, svědčí i její příběhy. Každý trochu jiný, ale všechny se stejně pozitivním koncem – spokojeným partnerským vztahem.

Matěj (36) si do Náhody přišel pro seznámení. Po konzultaci s poradcem a následně i koučem u něj došlo ke změně postojů, získal vyšší sebevědomí, což mu umožnilo postoupit v zaměstnání. S pomocí Náhody zapracoval na své image, změnil účes, do šatníku zařadil výraznější barvy a košile na míru. S koučkou  byl v pravidelném kontaktu. Společně odhalili chyby, kterých se Matěj opakovaně dopouštěl při výběru partnerek. Jeho současná přítelkyně v agentuře využila individuálního vyhledávání a Náhoda jí našla Matěje. V létě spolu byli na dovolené a dnes plánují a zařizují společné bydlení.

Klára (37) pracuje jako manažerka na vysoké pozici. Do Náhody přišla s tím, že hledá toho pravého. Při sezeních s koučem zjistila, že jej má blíž, než si myslela. Jen se podívala na svou bývalou lásku a poté dlouhodobého kamaráda trochu jinýma očima.

Květa a Bohdan si na své první rande sjednané přes Náhodu vyrazili na výstavu Human body. Místo sice trochu netradiční, ale i to možná přispělo k tomu, že dnes je z toho láska jako trám. Přitom Květa přišla na první konzultaci s tím, že ona rozhodně nikomu psát nebude. Pár e-mailů a štěstí je tady!

Informace pro média:

Náhoda

Seznamovací agentura Náhoda vstoupila na trh v roce 2011 s jasnou myšlenkou. Je přesvědčena, že nalezení životního partnera nelze ani v dnešní době omezit na neosobní elektronické služby. Svým klientům poskytuje mimořádný servis osobních konzultací, které vedou k ujasnění jejich představ o budoucím vztahu. Nabízí odborné služby spojené s rozvojem osobnosti klienta z oblasti psychologie, koučování, fyzioterapie či změny image. Navíc se zaměřuje na individuální vyhledávání partnera z vlastní databáze či mimo ni a to vše se zárukou vysoké profesionality a absolutní diskrétnosti. Může pomoci i při následném vedení křehkého vztahu formou partnerského a manželského poradenství. Cílem Náhody je, aby každý klient odhalil své skutečné já, dobře se cítil a vyšel spolu s ní vstříc svému životnímu partnerovi.

www.nahoda.com

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Michaela Šimková
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
E-mail: michaela.simkova@stance.cz
Náhoda Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další