Ness během půl roku zvýšil počet zákazníků hostovaného CRM čtyřnásobně

Praha – 27. ledna 2010 – Ness Technologies, Inc. (NASDAQ: NSTC, TASE: NSTC), globální poskytovatel komplexních řešení a služeb v oblasti informačních technologií, nabízí unikátní hostované CRM, které komplexně řeší procesy řízení vztahů se zákazníky v malých a středních firmách. Řešení je zaměřeno na oblasti prodeje, marketingu a servisu a nyní je exkluzivně dodáváno v České republice i na Slovensku. Během uplynulého půl roku se zvýšil počet jeho zákazníků z 25 na více než 100.

„Z vývoje trhu je zřejmé, že výhody pokročilých CRM systémů chtějí stále častěji využívat i malé a střední podniky. Vzhledem k okamžitému nasazení, intuitivnímu uživatelskému rozhraní a nízkým pořizovacím nákladům očekáváme, že takováto hostovaná řešení budou, spolu s mobilizací firemního IT, trendem letošního roku,“ uvádí Jaroslav Salva, Business Development Manager, ze společnosti Ness v České republice.

Společnost Ness byla první, která nabídla hostované řešení Microsoft Dynamics CRM v České republice a na Slovensku pro řízení vztahů se zákazníky. Microsoft Dynamics CRM přitom využívá celosvětově více než milion uživatelů. Hlavní předností hostovaného CRM je snadnost jeho nasazení bez složité implementace, protože k jeho využití stačí jen webový prohlížeč. Odpadají tak investice a náklady na hardware a software. Produkt je navíc placen na měsíční bázi podle aktuálního počtu uživatelů, jejichž počet lze efektivně měnit bez nákupu nových licencí. Je tedy výhodný i pro společnosti se sezónními aktivitami.

CRM hosting společnosti Ness je jediný takto robustní systém v Česku a na Slovensku, který obsahuje rozsáhlé funkce. Uživatelé ocení komplexní přehledy o zákaznících, prodeji a servisu. Tyto přehledy zahrnují rozsáhlé možnosti segmentace zákazníků, kompletní přehled o uskutečněných obchodech, plánování a automatizaci marketingových kampaní, automatizaci obchodních procesů nebo detailní analýzy jednotlivých ukazatelů a sledování efektivity. Samozřejmostí je také integrace s Microsoft Outlookem a mobilními řešeními. Na českém a slovenském trhu je pak produkt plně dostupný v češtině a k dispozici je také česká podpora uživatelů.

V současné době je řešení dostupné v České republice a na Slovensku exkluzivně a potenciální zájemci si jej mohou zdarma vyzkoušet po dobu 30 dní na adrese http://www.crmhosting.cz .

Informace pro média:

O společnosti Ness Technologies

Společnost Ness Technologies, Inc. (NASDAQ: NSTC, TASE: NSTC), globální poskytovatel komplexních řešení a služeb v oblasti informačních technologií, nabízí široké portfolio řešení a služeb, včetně outsourcingu a off shore, systémové integrace, vývoje aplikací i poradenství a distribuce softwaru. Společnost Ness Technologies má asi 8000 zaměstnanců v 18 zemích a celosvětově spolupracuje s mnoha dodavateli softwaru a hardwaru. V České republice je zastoupená společností NESS Czech s.r.o., kde má asi 700 zaměstnanců v Praze, Brně a Ostravě a patří k největším poskytovatelům IT služeb. Další informace o společnosti Ness Technologies najdete na www.ness.com.

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Petr Pluháček
Account Executive
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 725 837 673
E-mail: petr.pluhacek@stance.cz