Ness představuje kompetenční centrum mobility, řešení pro rozvoj firemní mobilní strategie

„Mobilní zařízení a služby umožňují zaměstnancům přístup k podnikovým datům a dokumentům bez ohledu na čas a místo, a díky tomu stoupá produktivita pracovníků. Navíc mobilita představuje další prostor, jehož využití může výrazně pozitivně ovlivnit samotný business.“ říká Jan Čaboun, Mobile Competence Manager společnosti Ness Technologies. „S množstvím nově připojených mobilních zařízení se však zároveň zvedají firemní náklady na mobilní komunikaci, rostou nároky na správu zařízení a podporu uživatelů, zhoršuje se firemní bezpečnost a znesnadňuje se péče o firemní IT infrastrukturu. Činnost kompetenčního centra mobility se zaměřuje jednak na podporu podnikových mobilních strategií, ale i na zvýšení bezpečnosti a efektivity podnikové mobilní komunikace,“ dodává Čaboun.

Kompetenční centrum mobility společnosti Ness, na jehož činnosti se podílí šest specialistů s dlouholetými zkušenostmi v oblasti mobilních řešení, se zaměřuje na mobilní bezpečnost, správu podnikových mobilních zařízení, vývoj a správu podnikových mobilních aplikací a na poskytování odborných konzultací.

„Například mobilní telefony či tablety zaměstnanců, obsahující citlivá firemní data, jsou tak stále „zajímavější“ pro případné využití resp. zneužití třetími stranami. Vysoké je i riziko ztráty nebo krádeže. Ness proto poskytuje řešení, které umožní podstatné zvýšení bezpečnosti firemních dat v mobilních zařízeních. Spolu s tím nabízí jednotnou správu mobilních platforem s různými operačními systémy a poskytuje efektivní uživatelskou podporu,“ vysvětluje Čaboun.

Nové mobilní aplikace, které budou uživatelé moci využívat pro přístup k podnikovým informačním systémům, respektují možnosti jednotlivých mobilních platforem a podnikových systémů a zvyšují tak efektivitu práce mimo kancelář. Dlouholeté zkušenosti a teoretické znalosti Nessu v oblasti mobilních řešení pomáhají zákazníkům při rozvoji mobilní podnikové strategie a tvorbě mobilní koncepce dle podmínek a záměrů konkrétního zákazníka.

Kompetenční centrum mobility navazuje na dosavadní zkušenosti z řady projektů a implementovaných služeb, které Ness v minulosti realizoval pro mobilní operátory a korporátní zákazníky. Jednalo se například o O2 Office Connector, Orange Business Mail a další.

Informace pro média:

O společnosti Ness

Společnost Ness Technologies je globálním partnerem v oblasti business procesů a technologií. Řešení a služby pokrývají všechny vertikály i procesy v podnikání jejích zákazníků od softwarového inženýrství, systémovou integraci, vývoj aplikací, poradenství a distribuci software. Své služby staví na dlouhodobě budovaných a ověřených kompetencích, včetně nabídky outsourcingu, near shore i off shore dodávek. Se 7000 zaměstnanci v pobočkách v Severní Americe, Evropě, Izraeli a Indii má Ness potřebnou sílu a invenci pro realizaci obchodních i technologických cílů svých zákazníků ve více než 20 zemích. Ness spojuje výhody globálního know-how a místních odborných i obchodních znalostí. Na českém trhu patří k leaderům v oblasti business a IT služeb. Tým 600 odborníků v Praze, Brně a Ostravě je strukturován tak, aby byl vždy blízko zákazníkům a jejich potřebám. Více na http://www.ness.com/cz/

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Štěpán Dlouhý
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 602 685 131
E-mail: stepan.dlouhy@stance.cz
NESS Czech s.r.o. Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další