Nový Management Board společnosti GfK Praha

V rámci první fáze restrukturalizace společnosti GfK Praha byl vytvořen nový řídící orgán (Management Board). Dvěma novými členy vedení společnosti se stali Karel Šmejkal (36) a Martin Souček (49). Karel Šmejkal zodpovídá společně se svým týmem Account Managerů za vztahy se zákazníky. Martin Souček má na starost týmy projektových manažerů a specialistů a tým terénního výzkumu, jejichž společnou prací je zpracování veškerých výzkumných projektů.

Karel Šmejkal má více než desetileté zkušenosti z různých manažerských pozic zejména v oblasti péče o zákazníky a vztahu s firemními klienty. V letech 1998 až 2007 působil ve společnosti Nokia. Naposledy pracoval na pozici ředitele prodeje v Nokia CMO Russia. Své působení v GfK Praha zahájil v prosinci roku 2007 jako vedoucí týmu IT/TELCO. Od července 2008 působí v GfK Praha na pozici ředitele řízení vztahů se zákazníky. Vystudoval Elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze, obor Radioelektronika. Karel Šmejkal hovoří plynně anglicky a ve svém volném čase se věnuje rodině a sportu.

Martin Souček již více než deset let působí v oblasti výzkumných agentur. V letech 1996 až 2000 působil v agentuře TNS AISA jako Key Account Manager. Poté přestoupil do společnosti McCann-Erickson, kde zastával funkci ředitele pro výzkum trhu. V roce 2003 se stal jednatelem a spolumajitelem poradenské marketingové agentury Competitive Edge Advisors, zaměřené především na finanční problematiku, marketing a management velkých společností. V GfK Praha působí od března 2008 na pozici ředitele výzkumných služeb. Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy, zaměření teoretická kybernetika a matematická informatika. Titul RNDr. získal na základě rigorózní zkoušky v roce 1984. Martin Souček se ve volném čase věnuje především rodině, mezi jeho záliby patří cyklistika a curling.

Dalšími členy management Boardu jsou Ondřej Tomas, generální ředitel GfK Praha, Jaroslav Jíra, ředitel pro rozvoj obchodních příležitostí, a Robert Palán, finanční ředitel.

Informace pro média:

GfK Praha, s.r.o. je předním dodavatelem služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění v České republice. Společnost byla založena v únoru 1991. Zabývá se získáváním, analýzou a interpretací marketingových informací pro zákazníky z oblasti průmyslu, obchodu, médií i pro poskytovatele služeb ze soukromého i veřejného sektoru.

GfK Praha, s.r.o. je součástí skupiny GfK Group, která je celosvětově pátou největší společností provádějící marketingový výzkum. Působí ve třech obchodních segmentech: Custom Research, Retail and Technology a Media. Skupina GfK svými 115 společnostmi působí po celém světě a pokrývá více než 90 zemí. Aktivity GfK ve střední a východní Evropě koordinuje firma GfK Austria se sídlem v Rakousku.

V roce 2000 se společnost GfK Praha, s.r.o. kapitálově spojila s českou nezávislou výzkumnou agenturou INCOMA, která od svého vzniku v roce 1991 dosáhla silného postavení na českém a slovenském trhu. Skupinu GfK v České republice v současné době tvoří dvě společnosti: GfK Praha, s.r.o. a INCOMA Research.

Stance Communications, s.r.o.
Viola Baštýřová
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 776 210 599
E-mail: viola.bastyrova@stance.cz
Sherin Dalíková
Marketing and Communications Manager
Tel.: +420 296 555 422
E-mail: sherin.dalikova@gfk.com
verze pro tiskverze pro tisk