OKIN FACILITY získala v roce 2013 zakázky za více než 160 milionů korun

Přední poskytovatel integrovaného facility managementu OKIN FACILITY pokračuje v dynamickém růstu jak na českém, tak i zahraničním trhu.  V loňském roce firma získala nové zakázky v hodnotě přes 160 milionů korun a založila novou pobočku v Srbsku.

Pozitivního vývoje jsme dosáhli především díky úzké partnerské spolupráci s našimi klienty, kterým jsme připravovali řešení přímo na míru. Do příznivých výsledků tak můžeme započítat jak úspěchy na českém, tak i na zahraničních trzích,“ uvádí výkonný ředitel OKIN FACILITY Václav Trávník a dodává: „Podobné výsledky očekáváme i v letošním roce, ve kterém se chceme nadále zaměřit nejenom na systematické zkvalitňování služeb, ale také na rozšíření nabídky, která umožní našim partnerům úspěšnou realizaci jejich specifických požadavků a podnikatelských cílů."

Česká centrála OKIN FACILITY během loňského roku zrealizovala náročný projekt v celé síti prodejen Albert společnosti AHOLD, v jehož rámci implementovala unikátní komplexní systém pro správu dat s názvem OKIN HelpDesk. Systém dokáže spravovat různé typy požadavků na údržbu objektů a zařízení v reálném čase s online přístupem jak dodavatelů služeb, tak pracovníků společnosti AHOLD. Společnost mimo jiné v květnu významně podpořila formou zlatého sponzorství celosvětově nejdůležitější událost oboru European Facility Management Conference, která se konala v pražském Kongresovém centru a hostila zástupce špiček facility managementu z celého světa.

Pozadu nezůstaly ani zahraniční pobočky. Díky členství v alianci ECSynergy získala firma významnou zakázku v Polsku, kde spravuje 14 objektů o rozloze 150 000 m2 zastavěné plochy a dalších 200 000 m2 venkovních ploch pro nadnárodního zpracovatele skla a zasklívacích systémů Nippon Sheet Glass (NSG). Slovenská divize OKIN FACILITY oproti tomu v rámci facility managementu vstoupila do dvou klíčových segmentů. V případě zakázky pro výrobce zdravotnických zařízení Unomedical se jedná o poskytování průmyslové údržby v závodě o rozloze 82 000 m2, v případě obchodního a business centra Shopping Palace Zlaté Piesky jde o správu 46 000 m2.

OKIN FACILITY kromě toho i nadále pokračuje v expanzi na trzích střední a východní Evropy. Svědčí o tom otevření pobočky společnosti v Srbsku, jímž se podařilo navázat na více než čtyřleté působení v sousedním Bulharsku a Rumunsku a zúročit zkušenosti z tamních trhů.

V Praze 12. února 2014

 

Informace pro média:

O společnosti OKIN GROUP, a. s.
OKIN GROUP je předním dodavatelem efektivních řešení na míru pro podniky ve střední
a východní Evropě. Na českém trhu působí od roku 1993, má více než 2000 zaměstnanců a své služby poskytuje v ČR, na Slovensku, Ukrajině, v Srbsku, Bulharsku, Rumunsku a Polsku. Skupina OKIN zastřešuje dvě značky, OKIN FACILITY a OKIN BPO. 

OKIN FACILITY je specialista v poskytování integrovaného facility managementu, v jehož rámci zajišťuje technické služby (hard services), jako jsou správa a údržba budov, havarijní služba či energetický management, a podpůrné a administrativní služby (soft services) – bezpečnostní služby, recepce, helpdesk, úklid apod. Pod značkou OKIN CLEANING nabízí úklidový servis, jako OKIN INDUSTRY poskytuje služby průmyslovým podnikům a pod názvem OKIN SECURITY zajišťuje bezpečnost objektů. OKIN FACILITY nepřetržitě inovuje své služby a svým klientům nabízí unikátní know-how, které mj. čerpá také z členství v mezinárodní alianci European Customer Synergy. V současné době spravuje 9 tisíc objektů s více než 6 miliony m2 podlahové plochy. Mezi její klienty patří například skupina ČEZ, AHOLD, Komerční banka nebo Telefónica Czech Republic, a.s.
www.okinfacility.cz

O alianci European Customer Synergy S.A.
ECSynergy se sídlem v Bruselu sdružuje evropské lídry v oblasti integrovaného facility managementu, kteří sdílejí know-how a hodnoty kvality a výkonnosti na co nejvyšší možné úrovni. Aliance působí ve 403 kancelářích v 38 zemích světa, zaměstnává přes 103 tisíc lidí a její obrat činí 3,8 miliard eur. Toto unikátní partnerství umožňuje členům čerpat zkušenosti z velkých mezinárodních projektů integrovaného facility managementu a implementovat úspěšná řešení ve spolupráci se svými zákazníky. Díky získanému know-how je OKIN FACILITY schopna svým zákazníkům poskytovat služby nejvyšší kvality a s nejmodernějšími technologickými postupy. Ve spolupráci s asociací firma získala například klienty, jako jsou Nike nebo polský výrobce skla NSG.
www.ecsynergy.eu

 

Stance Communications, s.r.o.
Michaela Moučková
Account Executive
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 724 513 052
E-mail: michaela.mouckova@stance.cz
OKIN GROUP, a.s. Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další