Okřídlená kampaň Volksbank CZ cílí na firemní klienty

Praha, 19. září 2011 – Volksbank CZ dnes startuje novou reklamní kampaň cílenou na živnostníky a malé a střední firmy. Hlavní motto kampaně „Nedržte své plány při zemi“ vyjadřuje, že právě Volksbank je tou správnou volbou pro komplexní firemní financování šité na míru individuálním potřebám klientů. Hlavní vlna poběží do konce října 2011, klíčovou nabídku pro toto období představují kontokorentní úvěry s nulovým vstupním poplatkem a investiční úvěry. Ústředním motivem celé kampaně jsou firemní klienti s pomyslnými křídly v podobě loga banky. Ta mají evokovat možnost růstu s individuálním a kvalifikovaným přístupem Volksbank.

„Touto kampaní chceme ukázat, že Volksbank je nejlepší volbou pro ty, kdo hledají osobní a vysoce kvalifikovaný přístup bankovního a finančního poradce pro dlouhodobou spolupráci. Naši klienti pro nás nejsou jen pouhým číslem v databázi, známe je jménem a řešíme jejich individuální přání i potřeby,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.

Hlavním cílem nové marketingové kampaně je zvýšit povědomí o značce Volksbank v segmentu SME a představit ji jako banku s individuálním přístupem a řešeními na míru. Komunikační mix se skládá z  on-line bannerové reklamy, inzerce v tištěných médiích, sponzoringu vybraných TV pořadů a outdoorových ploch ve městech, kde má Volksbank pobočky. Kampaň podpoří i osobní direkt mailing s atraktivní nabídkou v oblasti firemního financování. Součástí kampaně jsou také POS materiály na pobočkách Volksbank.
„Zajímavým nástrojem, se kterým v nové kampani pracujeme a který, jak věříme, osloví potenciální zájemce o firemní financování, je speciální microsite www.podnikani2012.cz,“ doplňuje k nové kampani Renata Němcová Pixová a dodává: „Hlavním motivem k návštěvě stránky bude volně dostupná odborná studie o změnách v podnikatelském prostředí pro rok 2012.“

Kreativní koncept kampaně si pohrává s motivem křídel, která má Volksbank ve svém logu. „Volksbank je banka, které nevládnou unifikované produkty, ale služby ušité na míru dle specifických potřeb a přání zákazníků. Nabídkou atraktivních produktů, kvalifikovaným poradenstvím a individuálním přístupem umožňujeme našim klientům růst, mít velké plány, dáváme jim pomyslná křídla,“ komentuje kreativní koncept Renata Němcová Pixová.

Ukázku vizuálů nové kampaně Volksbank můžete shlédnout ZDE

Více informací na www.podnikani2012.cz

Informace pro média:

Volksbank CZ, a,s.

Na českém trhu působí Volksbank od roku 1993, od 1. ledna 1997 jako samostatná akciová společnost Volksbank CZ, a.s. Jejím majoritním vlastníkem je Volksbank International AG (VBI). Volksbank CZ je obchodní bankou se širokou nabídkou finančních produktů a služeb pro občany, malé a střední firmy, obce a města, stejně jako bytová družstva, developerské společnosti a subjekty ze zemědělského sektoru.

Svým klientům pomáhá získat více ze svých peněz a tím dělat jejich život finančně jednodušším. Poskytuje srozumitelné finanční a bankovní poradenství se špičkovou osobní péčí pro klienty. Tímto krokem vrací bankovnictví jeho původní osobní charakter.

Pro více informací kontaktujte:
Volksbank CZ, a.s.
Ing. Lucie Hálová
tiskové oddělení Volksbank CZ, a.s.
Heršpická 5, 658 26 Brno
Tel.: +420 543 525 240
E-mail: halova.lucie@volksbank.cz
Stance Communications, s.r.o.
Michaela Šimková
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
E-mail: michaela.simkova@stance.cz
Vizuál ke kampani Volksbank CZVizuál microsite Vizuál ke kampani Volksbank CZ
Volksbank CZ Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další