Ondřej Herink se stal vedoucím oddělení Kvalitativních služeb GfK Praha


Od listopadu letošního roku došlo ke sloučení týmů Kvalitativního výzkumu a Oční kamery v GfK Praha do jednoho oddělení Kvalitativních služeb. Novým vedoucím tohoto oddělení se stal Ondřej Herink, který předtím působil na pozici vedoucího týmu Oční kamery.

Věřím, že Ondřej Herink využije svých dosavadních dlouholetých zkušeností v této oblasti a bude dále rozvíjet Kvalitativní výzkum v GfK Praha k maximální spokojenosti všech našich klientů,“ komentuje nástup do pozice Martin Souček, ředitel pro oblast výzkumu a člen vedení GfK Praha.

Výzkumem dráhy zraku se Ondřej Herink zabývá již od roku 2000, nejprve v marketingové společnosti Dimar a od roku 2005 v GfK Praha. Zaměřuje se především na výzkum efektivity a vnímání reklamy pomocí hloubkových rozhovorů a Oční kamery. Za dobu působení v této oblasti již realizoval dvě stě projektů pro významné klienty z oblasti telekomunikací, médií, finančních a veřejných služeb. Kromě dráhy výzkumného pracovníka se Ondřej Herink věnuje také přednášení na konferencích týkajících se zpracování reklamních sdělení a publikování odborných článků v marketingových médiích.

Mým hlavním úkolem je pokračovat v propojování jednotlivých metod a nabízet našim
klientům komplexní a v České republice ojedinělý pohled na zákaznické chování, vedoucí k lepšímu pochopení procesů předurčujících skutečnou reakci spotřebitele,“
dodává Ondřej Herink.

Nově se vedoucí týmu Kvality od listopadu stala Jana Myšková, která na této pozici nahradila Markétu Charvátovou. Jana Myšková působí v GfK Praha od roku 1995 a je zkušenou odbornicí na problematiku kvalitativního výzkumu, kde plně využívá jak svá studia psychologie, tak poznatky z kvantitativního výzkumu, ve kterém řadu let pracovala. 

Informace pro média:

Skupina GfK v ČR

Skupina GfK v ČR (GfK Praha a INCOMA Research) je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Pro další informace navštivte naše internetové stránky: www.gfk.cz, www.incoma.cz.

GfK Group

GfK Group je celosvětově čtvrtou největší společností provádějící marketingový výzkum. Působí ve třech obchodních segmentech: Custom Research, Retail and Technology a Media. Skupina GfK svými  115 společnostmi pokrývá více než 100 zemí. Z celkového počtu 9 457 zaměstnanců (ke 30. 6. 2008) pracuje 81,6 % mimo Německo. Pro další informace navštivte webové stránky: www.gfk.com.

Stance Communications, s.r.o.
Viola Baštýřová
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 776 210 599
E-mail: viola.bastyrova@stance.cz
Sherin Dalíková
Marketing and Communications Manager
Tel.: +420 296 555 422
E-mail: sherin.dalikova@gfk.com
verze pro tisk