Papírový program ColorLok: prodáno už 2,1 mld. balení o 500 arších!

Oproti březnu vzrostl prodej o 0,8 mld. balení

PRAHA, 3. října 2011 – Společnost HP oznámila, že se od března 2008, kdy tento papírový program spustila, prodalo již 2,1 miliardy pětisetarchových balení papíru ColorLok®, což představuje výrazný skok od 1,3 miliardy prodaných balení k březnu letošního roku.(1)

Papír ve standardu ColorLok zahrnuje papír se speciálními příměsemi, které urychlují schnutí inkoustu, zintenzivňují barvy a zajišťují výraznější čerň. Lepší dostupnost papíru ColorLok u velkých značek, včetně běžných kancelářských papírů, poukazuje na výrazné celosvětové zlepšení nabídky papíru.

„Technologie ColorLok posouvá kvalitu papíru o výrazný kus dál,“ prohlásil Larry Tracy, ředitel obchodní jednotky ColorLok společnosti HP. „Protože spotřebitel oceňuje výrazně lepší kvalitu tisku, stále více značek produkuje papír s technologií ColorLok.“

Lepší dostupnost se připisuje zejména partnerům, mezi nimiž jsou také společnosti Domtar a JK Paper Ltd., které používají technologii ColorLok ve všech kvalitách, takže se ColorLok stává standardem v sortimentu. V současné době má ColorLok již minimálně 220 značek papíru po celém světě.

Papírový program ColorLok nyní vítá nejnovějšího člena, společnost Inapa, předního prodejce papíru v Evropě.

„Inapa s potěšením oznamuje, že naše nabídka papírů Tecno nyní nabízí technologii ColorLok pro sytější čerň, výraznější barvy a rychlejší schnutí tiskárenského inkoustu,“ uvedl Antoine Lequitte, ředitel nákupu a marketingu společnosti Inapa. „Papíry Inapa Tecno jsou odborníky považovány za kvalitní produkt, který zaručuje skvělý tiskový výstup.“

Antalis International, jeden z předních prodejců papíru v Evropě, zařazuje ColorLok do papíru v kvalitě A, který pod svojí značkou a obchodním názvem Image Impact bude prodávat od letošního podzimu.

„Antalis také najíždí na technologii ColorLok, protože ví, jak důležité je nabízet zákazníkům nejlepší kvalitu tiskového výstupu,“ uvedl Xavier Jouvet, ředitel marketingu a nákupu u skupiny Antalis International. „Věříme, že ColorLok je důležitým aspektem kvality, kterou přinášíme svým zákazníkům.“

Přední výrobce papíru v Evropě, společnost Mondi Uncoated Fine Paper, rozšířila svůj sortiment papírů s technologií ColorLok o produkty NAUTILUS SuperWhite, IQ appeal a MAESTRO bulky.

„Mezi papírem do inkoustových tiskáren s technologií ColorLok a bez ní je viditelný rozdíl ve výsledku,“ vysvětluje Johannes Klumpp, ředitel pro obchod a marketing společnosti Mondi Uncoated Fine Paper. „Naše investice do technologie ColorLok u širšího sortimentu nepotahovaného jemného papíru znamená přidanou hodnotu pro naše zákazníky.“

Technologie ColorLok je pro zákazníky pečetí kvality, podle níž se mohou orientovat v nabídkách výrobců. Spotřebitel tak ví, že papír, který používá, i ten v nižší či recyklované kvalitě, má atributy technologie ColorLok.

ColorLok nabízí uživatelům inkoustových tiskáren:
— Sytější a výraznější barvy, hlubší čerň a rychlejší schnutí – to vše díky přísadám, které fixují inkoust na povrchu papíru.
— Recyklovaný kancelářský papír s technologií ColorLok zajišťuje konzistentní kvalitu tiskového výstupu a lepší recyklovatelnost.(2)

Papír ve standardu ColorLok prochází přísným testováním na různých typech kancelářských inkoustových a laserových tiskáren a kopírek, aby byla zajištěna stálá kvalita a výsledky. Více informací naleznete zde: www.hp.com/go/colorlok.

HP a životní prostředí
Již celá desetiletí je společnost HP na špici v ochraně životního prostředí a její environmentální strategie je založena na holistickém přístupu a společenské odpovědnosti. HP jde příkladem ve svém odvětví a usiluje o odpovědnost napříč dodavatelským řetězcem, lepší energetickou účinnost a prostřednictvím opětovného použití a recyklace produktů o snižování negativních dopadů na životní prostředí. HP také pomáhá svým zákazníkům v tom, aby i oni mohli udělat něco pro životní prostředí. Za tímto účelem uvedla společnost HP svůj program HP Eco Solutions, který pomáhá zákazníkům identifikovat produkty a služby, které jsou již svým designem ekologické. Více informací naleznete zde: www.hp.com/environment.

(1) Výsledky prodeje publikované v březnu 2011 na základě interních ročních statistik sestavených ke dni 30. dubna 2010. Výsledky prodeje publikované v září 2011 na základě interních ročních statistik sestavených ke dni 30. dubna 2011.
(2) “PTS test report #7099,” PTS Paper Technology Specialists, December 2007. Více informací o deinkingu (odstranění tiskových barev) naleznete zde:
http://www.hpl.hp.com/news/2009/jul-sep/deinking.html.

Informace pro média:

O společnosti HP
HP dává technologii možnost zlepšovat životy lidí, firem, států a společností.  HP, největší technologická společnost světa, nabízí široké portfolio produktů a služeb – tiskárny, osobní počítače, software, služby a infrastrukturu informačních technologií na bází konvergence cloudových řešení a konektivity. HP vytváří realistický, bezpečný, kontextualizovaný zážitek v propojeném světě. Více informací o společnosti HP naleznete zde: http://www.hp.com.

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Štěpán Dlouhý
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 602 685 131
E-mail: stepan.dlouhy@stance.cz
Hewlett-Packard, divize IPG Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další