Richard Hospodský novým ředitelem expertních služeb GfK Praha


Od ledna 2009 se ředitelem expertních služeb (Expert Services Director) společnosti pro výzkum trhu GfK Praha stal Richard Hospodský (37). V nové funkci se zaměří zejména na garantované přidané hodnoty, rozvoj pokročilých metodik, interní i externí konzultace a budování vztahu s klíčovými zákazníky. Richard Hospodský se zároveň stal členem Management Boardu GfK Praha.

Do GfK Praha přešel Richard Hospodský z agentury Insight (dříve General Marketing), kde sedm let zastával funkci obchodního ředitele (Account Managera). Pracoval zde především pro klienty z oblastí telekomunikací (T-Mobile, České Radiokomunikace) a bankovních služeb (Raiffeisenbank, eBanka, MasterCard). V letech 1997 až 2000 působil v agentuře pro výzkum trhu AISA a postupně se zde vypracoval od juniorské pozice do pozice projektového manažera a následně vedoucího marketingu.

Richard Hospodský vystudoval v letech 1993 až 1998 Podnikohospodářskou fakultu Vysoké školy ekonomické v Praze se specializacemi na Marketing a management a na Psychologii a sociologii v řízení firmy. Volný čas tráví s rodinou. Mezi jeho koníčky patří zejména kulečník a šachy.

Informace pro média:

Informace pro média:

GfK Praha, s.r.o. je předním dodavatelem služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění v České republice. Společnost byla založena v únoru 1991. Zabývá se získáváním, analýzou a interpretací marketingových informací pro zákazníky z oblasti průmyslu, obchodu, médií i pro poskytovatele služeb ze soukromého i veřejného sektoru.

GfK Praha, s.r.o. je součástí skupiny GfK Group, která je celosvětově pátou největší společností provádějící marketingový výzkum. Působí ve třech obchodních segmentech: Custom Research, Retail and Technology a Media. Skupina GfK svými 115 společnostmi působí po celém světě a pokrývá více než 90 zemí. Aktivity GfK ve střední a východní Evropě koordinuje firma GfK Austria se sídlem v Rakousku.

V roce 2000 se společnost GfK Praha, s.r.o. kapitálově spojila s českou nezávislou výzkumnou agenturou INCOMA, která od svého vzniku v roce 1991 dosáhla silného postavení na českém a slovenském trhu. Skupinu GfK v České republice v současné době tvoří dvě společnosti: GfK Praha, s.r.o.INCOMA Research.

Pro více informací kontaktujte:
Sherin Dalíková
Marketing and Communications Manager
Tel.: +420 296 555 422
E-mail: sherin.dalikova@gfk.com
Stance Communications, s.r.o.
Viola Baštýřová
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 776 210 599
E-mail: viola.bastyrova@stance.cz
verze pro tiskverze pro tisk