RNDr. Martin Souček – ředitel výzkumného úseku GfK Czech

RNDr. Martin Souček – životopis

ředitel výzkumného úseku, GfK Czech
Research Services Director, GfK Czech

Martin Souček (*1959) vystudoval v letech 1978 až 1983 Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy, se zaměřením na teoretickou kybernetiku a matematickou informatiku. Titul RNDr. získal na základě rigorózní zkoušky v roce 1984.

V letech 1996 až 2000 působil jako Key Account Manager v TNS AISA. Poté nastoupil do agentury McCann – Erickson, kde působil na pozici ředitele pro výzkum trhu. Roku 2003 se stal jednatelem a spolumajitelem poradenské marketingové agentury Competitive Edge Advisors, zaměřené především na finanční problematiku, marketing a management velkých společností.

Do GfK Czech přišel v březnu 2008 a byl jmenován ředitelem výzkumného úseku (Research Services Director). Řídí tým projektových manažerů a terén výzkumu; je zodpovědný za zpracování veškerých projektů v GfK Czech.

Ve volném čase se věnuje rodině a mezi jeho záliby patří cyklistika a curling.

verze pro tiskverze pro tisk