S ING Kontem a chytrou veverkou máte své úspory na správném místě

Z průzkumu společnosti ING Bank vyplývá, že 52 % Čechů, kteří mohou spořit sice spoří, ale 84% z nich drží své úspory na běžném účtu. Důvodem je přehlednost a snadná a rychlá dostupnost prostředků. Vyšší úrok a zhodnocování úspor není tak podstatné. ING Bank chce toto konzervativní smýšlení změnit novou reklamní kampaní propagující ING Konto, ve které si roli zahraje i „shánčlivá a spořivá“ veverka. ING Konto totiž spojuje parametry běžného účtu s nulovým poplatkem a výhodným úročením 1,75 % a pomáhá efektivně spořit.

„Lidé by neměli rezignovat a dívat se, jak jejich vydělané peníze ztrácejí na hodnotě,“ říká Libor Vaníček, ředitel pro retailové bankovnictví ING Bank. „Měly by být tam, kde se s nimi nakládá zodpovědně, kde neztrácí hodnotu, ale naopak, a přitom jsou neustále k dispozici. Takový komfort dokáže nabídnout právě naše ING Konto, které se snažíme v nové kampani nabídnout veřejnosti,“ dodává Libor Vaníček.

Novým prvkem reklamní kampaně na ING Konto je živá veverka, která má svým shromažďováním oříšků na horší časy evokovat zdravou shánčlivost a spořivost. Zrzavému zvířátku bude v reklamní kampani partnerem Josef Kubáník, zkušený herec a tiskový mluvčí Slováckého Divadla v Uherském Hradišti. Režie spotu se ujal renomovaný český reklamní režisér Jiří Hanych, který za své patnáctileté působení v reklamní branži natočil více než 100 reklam. S kampaní se bude veřejnost setkávat v televizních spotech, vybraném tisku, na internetu nebo na billboardech až do konce letošního roku.

„Natáčení s živým a velmi plachým zvířetem jako je veverka je vždy trochu problém a velmi závisí na momentální náladě zvířete. Nelze nikdy dopředu odhadnout, jak se zvíře zachová,“ komentuje natáčení spotu Vaníček „Nám se ale podařilo sestříhat ty správné záběry, i když to nebylo jednoduché,“ dodává Vaníček.
 
Pokud se mají peníze zhodnocovat, je důležité je mít na správném místě. Běžný účet sice nabízí přehlednost a dostupnost, z pohledu spoření je však zcela nevhodným produktem. Pokud se však již majitel běžného účtu rozhodne své naspořené peníze převést na spořicí účet, volí obvykle produkt stejné banky, ve kterém má veden běžný účet. Důvodem je právě zachování přehlednosti a dostupnosti. Rezerva, kterou většina lidí „drží“ na účtech pro případ nenadálých výdajů, by přitom měla být chráněna od svodů běžného finančního režimu, zároveň však rychle dostupná v případě skutečné potřeby. Převod rezerv na spořicí účet jiné banky, například ING Konta, kde jsou peníze k dispozici ihned, vyvolává psychologický aspekt nedostupnosti. Na ING Kontu jsou úspory chráněny mimo dosah běžného účtu, zcela bez poplatku, s úrokem 1,75 % a při dostupnosti 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Spořicí účet přitom lze obsluhovat jednoduše přes internetové bankovnictví, výše vkladu ani výběru není limitována a není nutné zakládat další běžný účet a měnit tak banku.

Informace pro média:

ING Česká republika

Finanční skupina ING vstoupila na český trh v roce 1992. Od počátku svého působení patří mezi leadery ve všech oblastech, v nichž v České republice působí - konkrétně v bankovnictví, pojišťovnictví, správě aktiv, podílových fondech a oblasti penzijního připojištění.

ING Bank poskytuje špičkový servis jak individuálním, tak i korporátním klientům. Fyzickým osobám ING Bank nabízí spořicí účet ING Konto, který dosahuje výjimečného zhodnocení, a podílové fondy. Právnickým osobám nabízí komplexní servis v oblasti komerčního a investičního bankovnictví a zaujímá přední místo mezi bankami v oblasti podnikového financování, kapitálových trhů a treasury produktů.

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Michaela Šimková
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
E-mail: michaela.simkova@stance.cz
ING Bank ČR Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další