Snídaně se SASem na téma Customer Intelligence

SAS Institute ČR zahájil další ročník tradičních dopoledních diskuzních setkání s přednáškami na aktuální témata v businessu. V rámci úvodní snídaně se SASem byly účastníkům představeny nové trendy v řízení vztahů se zákazníky. Snídaně budou probíhat po celý rok 2012.

Outbound komunikaci, tedy aktivní oslovení klienta, pod které spadají například prodejní call centrum či direct mail, mají společnosti zpravidla již pod kontrolou. V rámci své strategie pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) se proto stále častěji zaměřují na tzv. inbound kanály, pro které je typické, že kontakt v tomto případě iniciuje zákazník.

„Pokud dokážete klientovi v okamžiku, kdy vás osloví, doručit personalizované sdělení, máte vyhráno. Společnosti tento kanál přináší ohromný prodejní potenciál. Jednotlivá sdělení se navíc dají synchronizovat a řídit přes všechny komunikační kanály opravdu na úrovni jednotlivého zákazníka a vystupovat pak směrem k němu jako firma jednotně,“ vysvětlila Lucie Staňková, Business Consultant SAS Institute ČR pro oblast Customer Intelligence, která celou snídaní provázela.

Velká část setkání byla věnována sběru dat a analýze internetových stránek, sociálních sítí, blogů či zákaznických fór. „Nová média jsou mezi uživateli stále oblíbenější, a proto společnosti a instituce nemohou tento komunikační kanál opomíjet,“ řekla Staňková. „Jedním ze zajímavých řešení je například SAS Social Media Analytics,“ dodala.

Snídaně se SASem budou probíhat po celý rok. Následující diskuzní setkání, které se uskuteční 14. března, bude zaměřeno na problematiku „Data Quality“. Spolu s tím se mohou případní zájemci účastnit i tzv. Hands on Workshopů. „Jedná se o praktické ukázky, při kterých si zájemci mohou vyzkoušet, jak řešení SAS fungují v praxi,“ vysvětluje Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR. Účast na těchto setkáních je zdarma.

Více informací naleznete zde: www.sas.com/cz/bb

 

Informace pro média:

O SAS Institute ČR, s.r.o.
České zastoupení bylo založeno v roce 1999 a je součástí globální sítě SAS Institute, největší soukromě vlastněné softwarové společnosti na světě zaměřené na vývoj a integraci řešení v oblastech Business Analytics a Business Intelligence. SAS každoročně investuje více než 20 % globálního obratu do výzkumu a vývoje svých produktů. Výsledkem jsou moderní a inovativní řešení, která celosvětově pomáhají více než 50 000 zákazníků zlepšit výkon a vytvářet větší hodnotu díky realizaci lepších a rychlejších rozhodnutí. Od roku 1976 dává SAS svým zákazníkům na celém světě THE POWER TO KNOW® a i v roce 2012 zůstal jedním ze tří nejlepších zaměstnavatelů v USA dle hodnocení prestižního amerického magazínu FORTUNE.

Stance Communications, s.r.o.
Ondřej Šafář
Account Executive
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 725 837 673
E-mail: ondrej.safar@stance.cz
SAS_logoSAS_CI_kampanSAS_snidane_CI_1SAS_snidane_CI_2SAS_snidane_CI_3
SAS Institute ČR, s.r.o. Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další