Soutěž ING Bank ke světovému Dni spoření o desetkrát deset tisíc má své vítěze

Poslední říjnový den slavil celý svět Den spoření. K této bezmála devadesátileté tradici se letos připojila i česká ING Bank a ve dnech od 25. října do 7. listopadu se svou kampaní snažila upozornit tuzemskou veřejnost na význam spoření a podnítit motivaci Čechů k vytváření finančních rezerv. Do soutěže, která probíhala na stránkách www.ingbank.cz, na facebooku banky a v jejích pobočkách se během dvou týdnů zapojilo téměř devět tisíc lidí, kteří odpovídali na soutěžní otázku a svěřovali se se svými přáními. Celá kampaň totiž probíhala ve znamení sloganu „Přejeme vám, aby vaše úspory stoupaly. A co si přejete vy?“ Přání lidí z celé republiky pak byla přepsána na lampióny štěstí, které byly právě v Den spoření 31. 10. 20212 hromadně vypuštěny do nebe z břehu Vltavy v Praze. Správné odpovědi na otázku „Kolik bylo vyplaceno na úrocích na ING Kontu od jeho vzniku v roce 2001 do začátku října 2012,“ která zní 5 053 266 731 korun, se nejvíce přiblížil Pavel Kedroň, který svoji odpověď zadal na webových stránkách www.ingbank.cz. Autorům deseti nejpřesnějších odpovědí ING Bank připíše na jejich ING Konto částku deset tisíc korun.

„Jsme příjemně překvapeni hojnou účastí v naší soutěži. Je vidět, že téma spoření je pro řadu Čechů aktuální, a věřím, že kromě soutěže, která přitáhla jejich pozornost, si z kampaně odnesli i další důležité informace. Právě apel na význam vytváření finančních rezerv na horší časy a nepředvídatelné výdaje byl jedním ze sdělení kampaně ke světovému Dni spoření,“ říká Libor Vaníček, ředitel retailového bankovnictví ING Bank ČR, a pokračuje: „Do soutěže se mohli zapojit i lidé, kteří nejsou klienty ING Bank. Přičemž poměr mezi našimi zákazníky a ostatními byl zhruba půl na půl."

Soutěžící se prostřednictvím formulářů svěřovali i se svými tužbami. Asi čtvrtina lidí uvedla zdraví, což je bezesporu smysluplné přání nás všech a jedno z těch, která jsou k „nezaplacení“. Dalším přáním zhruba pětiny soutěžících je vlastní bydlení. V těsném sledu pak lidé touží cestovat. Pořízení nového auta zmínilo 13 % dotazovaných. „Dalo se čekat, že se mezi tolika přání soutěžících objeví i nějaké perličky. Jednou z nich bylo například přání ‚trefit se do správné odpovědi‘, dalšími originálními odpověďmi pak byly ‚tuna taveného sýra‘ nebo ‚veverka‘. Objevovala se i přání v duchu povzdechnutí nad aktuálním stavem společnosti ‚přeji si, aby v lidském životě nemusely být peníze až na prvním místě‘,“ uzavírá Libor Vaníček.

V téměř vyrovnaném poměru se do soutěžního klání zapojili lidé prostřednictvím webových stránek www.ingbank.cz a facebooku. Tyto zdroje využily k vyplnění soutěžního formuláře přes dvě třetiny z nich. Více než dva a půl tisíce soutěžících se pak zapojilo přímo na pobočkách ING Bank. „Je vidět, že virtuální svět internetu je pro řadu z nás již každodenní samozřejmostí. Proto se budeme i v budoucnu věnovat rozvoji aktivit v on-line prostředí,“ doplňuje Vaníček.

Informace pro média:

ING Bank Česká republika
ING je globální finanční instituce holandského původu, která nabízí bankovní a investiční produkty, životní pojištění a penzijní produkty k pokrytí potřeb širokého spektra zákazníků. Historie ING Bank v České republice sahá až do roku 1992. ING Bank poskytuje celou škálu bankovních produktů a služeb řadě významných českých i mezinárodních společností a zaujímá tak přední místo mezi bankami v oblasti podnikového financování, kapitálových trhů a treasury produktů. V roce 2001 ING Bank představila svůj první produkt pro fyzické osoby, spořicí účet ING Konto, a založila tak kategorii spořicích účtů na českém trhu. Rok poté rozšířila svoji nabídku otevřených podílových fondů pro drobné investory, která dodnes patří k nejširším na trhu. Snahou ING Bank je nabízet svým klientům jednoduché, dostupné a bezpečné řešení pro správu jejich úspor.

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Michaela Šimková
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
E-mail: michaela.simkova@stance.cz
verze pro tisk
ING Bank ČR Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další