Spojení zábavy a dobrého skutku? ING Bank při celofiremním teambuildingu dokázala, že to jde

Praha, 2. července 2018 – Teambuilding mívá tradičně podobu aktivit, jejichž cílem je zaměstnance zabavit a věnovat jim veškerou pozornost. Proč to ale nezkusit jinak? V ING Bank se letos rozhodli princip teambuildingu trochu pootočit a společně se pustili do revitalizace prostoru Kasáren Karlín. Celofiremní akce se zúčastnilo téměř 200 zaměstnanců včetně top managementu.

„Oblasti CSR se jako firma věnujeme dlouhodobě a vždy se snažíme zapojovat samotné zaměstnance. Rok od roku nám projekty přibývají a lidi to stále více baví. Do kasáren dorazili téměř všichni zaměstnanci včetně nejvyššího vedení. Den vnímali jako plnohodnotně využitý čas, v rámci kterého si navíc mohli vyzkoušet úplně jinou pracovní náplň, než na kterou jsou zvyklí z kanceláří,“ popisuje Veronika Němcová, ředitelka korporátní komunikace a CSR ING Bank ČR. „Takovýto teambuilding určitě naplnil vše, co měl. Lidé se mezi sebou blíže poznali z úplně nového úhlu, dobře se pobavili a ještě dohromady jako tým odvedli pořádný kus dobré práce, na který jsou právem pyšní,“ doplňuje Němcová.          

Kasárna Karlín byla v minulosti spojena s působením vojenských útvarů a nedávno se otevřela široké veřejnosti jako sportovně kulturní prostor, který si mezi Pražany rychle získal velkou oblibu. V červnu ho čekaly první narozeniny a bylo proto potřeba místo zkrášlit. Zaměstnanci ING Bank se úkolu zhostili a věnovali v rámci teambuildingu celkem 1000 hodin práce na rekonstrukci oken, výrobu lavic a dřevěných herních prvků, sázení květin a stromů, malování herních prvků i na další úklidové aktivity.

O ING Bank

Skupina ING

ING je globální finanční instituce holandského původu se silnou evropskou základnou nabízející bankovní služby. Staví na zkušenostech, odborných znalostech a závazku nabízet vynikající služby a uspokojovat tak potřeby široké klientské základny zahrnující jednotlivce, rodiny, malé a střední podniky, korporace, instituce i vládní organizace. Cílem je podporovat lidi v tom, aby byli stále o krok napřed, v životě i podnikání.

ING Bank se svými více jak 53 tisíci zaměstnanci nabízí služby pro zákazníky retailového i firemního bankovnictví ve více než 40 zemích světa. Silnou stránkou je dobře známá a silná značka s pozitivním vnímáním klientů v řadě zemí, silná finanční pozice, víceúrovňová distribuční strategie a mezinárodní síť. Udržitelnost a společenská odpovědnost je nedílnou součástí firemní strategie ING Bank, o čemž svědčí první příčka v kategorii Diversified Financials v indexu Dow Jones Sustainability, a dále zařazení do indexu FTS4Good a indexu Euronext Vigeo Europe 120.

ING získala ocenění Best Bank In The World 2017, kterou uděluje časopis Global Finance.

ING Bank v České republice

ING v České republice aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více jak 250 lidí.

Historie ING Bank v České republice sahá až do roku 1992.  V průběhu let si zde vybudovala silnou pozici v oblasti korporátního bankovnictví a svou komplexní nabídkou bankovních produktů a služeb v současné době uspokojuje všechny bankovní potřeby významných českých i mezinárodních společností i finančních institucí.

V roce 2001 ING Bank představila svůj první produkt pro fyzické osoby, spořicí účet ING Konto, a založila tak kategorii spořicích účtů na českém trhu. Rok poté rozšířila svoji nabídku o ING Podílové fondy, které nabízejí široké veřejnosti možnost vyššího zhodnocení úspor, a stala se tak specialistou na zhodnocování úspor pro fyzické osoby.

Společenská odpovědnost je klíčovou hodnotou firemní kultury banky; finanční produkty a služby nabízí srozumitelným a transparentním způsobem, aktivně působí v oblasti finančního vzdělávání a dlouhodobě strategicky spolupracuje s Nadací Terezy Maxové dětem, s aktivním zapojením firemních zaměstnanců.

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Tereza Schneiderová
Account Manager
Salvátorská 931/8, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 724 872 331, +420 224 810 809
E-mail: tereza.schneiderova@stance.cz