Stance pomohla UNICEF u příležitosti Světového dne vody

Březen 2014 - U příležitosti Světového dne vody uspořádal UNICEF, dlouhodobý klient agentury Stance, každoroční charitativní akci s názvem Fronta na záchod, která tentokrát vyvrcholila velmi neobvyklou výstavou.

Interaktivní výstava spojená s odpoledním koncertem a netradiční kavárnou proběhla 22. března na Václavském náměstí. Hosté tam místo na židlích seděli na designových toaletních mísách. Cílem kampaně, do níž se zapojily známé české osobnosti, jako například zpěvačka a moderátorka Jana Adamcová, moderátor Karel Voříšek nebo herec Michal Viewegh, bylo upozornit na problematiku nedostatečné hygieny a špatné dostupnosti pitné vody v rozvojových zemích.

Přestože se v posledních 15 letech situace v oblasti hygieny a sanitace výrazně zlepšila, 2,5 miliardy lidí na celém světě má stále špatný přístup k hygienickým zařízením. Každý den zemře 1600 dětí mladších pěti let na komplikace způsobené průjmovými onemocněními, 88 procentům těchto případů by šlo zabránit lepší hygienou.

Během celoměsíční kampaně UNICEF, která měla podpořit rodiny bez přístupu k nezávadné vodě a hygieně, se podařilo vybrat částku 1 389 698 Kč. Výtěžek poputuje na budování zdrojů pitné vody a na dodávky hygienických potřeb pro děti.

Více na www.unicef.cz.