Strategický obchod OKIN FACILITY posiluje

Do oddělení strategického obchodu OKIN FACILITY, významného poskytovatele integrovaného facility managementu, přichází Lenka Matoušková a René Król. Lenka Matoušková bude zajišťovat podporu prodeje včetně komunikace se zahraničními partnery v rámci aliance ECSynergy. Úkolem Reného Króla bude rozvíjení vztahů s nadnárodními klienty a hledání nových obchodních příležitostí.

Lenka Matoušková ve firmě pracovala od začátku roku 2013 v oddělení back office. Nyní nastupuje na pozici sales support, kde bude mít na starosti administrativní podporu obchodu, komunikaci se zahraničními partnery v rámci European Customer Synergy a koordinaci a správu portálů. Dříve působila například ve společnostech PPD Services, s.r.o., nebo Prague Art Block.

Lenka Matoušková vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a jejím koníčkem je výuka anglického jazyka. Mezi její zájmy patří cestování, tanec, divadlo a Formule 1.

Další posilou je René Król, který zastává pozici international business development manager. Jeho klíčovým úkolem jsou akviziční činnosti nadnárodních společností působících v regionu CEE. Do OKIN GROUP přichází ze společnosti Dalkia Česká republika, a.s., kde působil jako project manager.

René Król vystudoval všeobecné gymnázium. Mezi jeho koníčky patří například snowboarding nebo wakeboarding.


V Praze dne 21. listopadu 2013

Informace pro média:

O alianci European Customer Synergy S.A.
ECSynergy se sídlem v Bruselu sdružuje evropské lídry v oblasti integrovaného facility managementu, kteří sdílejí know-how a hodnoty kvality a výkonnosti na co nejvyšší možné úrovni. Aliance působí ve 403 kancelářích v 38 zemích světa, zaměstnává přes 103 tisíc lidí a její obrat činí 3,8 miliard eur. Toto unikátní partnerství umožňuje členům čerpat zkušenosti z velkých mezinárodních projektů integrovaného facility managementu a implementovat úspěšná řešení ve spolupráci se svými zákazníky. Díky získanému know-how je OKIN FACILITY schopna svým zákazníkům poskytovat služby nejvyšší kvality
a s nejmodernějšími technologickými postupy. Ve spolupráci s asociací firma získala například klienty, jako jsou Nike nebo polská důlní společnost NSG.
www.ecsynergy.eu

O společnosti OKIN GROUP, a. s.
OKIN GROUP je předním dodavatelem efektivních řešení na míru pro podniky ve střední a východní Evropě. Na českém trhu působí od roku 1993, má více než 2000 zaměstnanců a své služby poskytuje v ČR, na Slovensku, Ukrajině, v Srbsku, Bulharsku, Rumunsku a Polsku. Skupina OKIN zastřešuje dvě značky, OKIN FACILITY a OKIN BPO. 

OKIN FACILITY je specialista v poskytování integrovaného facility managementu, v jehož rámci zajišťuje technické služby (hard services), jako jsou správa a údržba budov, havarijní služba či energetický management, a podpůrné a administrativní služby (soft services) – bezpečnostní služby, recepce, helpdesk, úklid apod. Pod značkou OKIN CLEANING nabízí úklidový servis, jako OKIN INDUSTRY poskytuje služby průmyslovým podnikům a pod názvem OKIN SECURITY zajišťuje bezpečnost objektů. OKIN FACILITY nepřetržitě inovuje své služby a svým klientům nabízí unikátní know-how, které mj. čerpá také z členství v mezinárodní alianci European Customer Synergy. V současné době spravuje 9 tisíc objektů s více než 6 miliony m2 podlahové plochy. Mezi její klienty patří například skupina ČEZ, Ahold, Komerční banka nebo Telefónica Czech Republic, a.s.
www.okinfacility.cz

Stance Communications, s.r.o.
Michaela Moučková
Account Executive
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: + 420 224 810 809, + 420 724 513 052
E-mail: michaela.mouckova@stance.cz
OKIN GROUP, a.s. Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další