TECHO získalo Zlatý středník za nejlepší firemní katalog roku 2009

Interiérová firma TECHO získala první místo v celostátní soutěži firemních publikací Zlatý středník. V kategorii Nejlepší firemní katalog uspěla se svým velkoformátovým magazínem TECHO News. Cenu převzali ve čtvrtek večer v pražském divadle Archa Jiří Kejval, generální ředitel TECHO, a Milan Jaroš, autor grafického zpracování.

„S realizací myšlenky vytvořit katalog atypického formátu, se kterou jsme si pohrávali již delší dobu, jsme začali na podzim roku 2008. Tehdy začalo postupně vznikat první číslo magazínu TECHO News,“ osvětluje nápad velkoformátového katalogu Jiří Kejval, iniciátor myšlenky. „Máme rádi změny a neustále se také snažíme vyvíjet a zvyšovat úroveň našeho zboží a služeb, nejlépe cestou, která nás odliší od ostatních. V tomto případě tkví naše jedinečnost ve velkém formátu, a to nejen co do rozměru, ale i obsahu.“

Anglicky psaný katalog TECHO News vychází jednou za rok a je zaměřen na témata, která jsou společnosti TECHO blízká.  Jednotlivé příspěvky se v katalogu prolínají a vzájemně na sebe navazují - prezentace výrobku přechází do reference, ta zase do rozhovoru se zajímavou osobností, což na čtenáři zanechává dojem uceleného příběhu.

„TECHO News je unikátní nejen svým rozměrem, ale i celou koncepcí, která spojuje katalog výrobků firmy TECHO a zároveň dává uživateli možnost prostřednictvím článků o umění a rozhovorů seznámit se i s tím, co zdánlivě s prezentovanými produkty nesouvisí. Je to nenásilná a zábavná forma firemní prezentace,“ popisuje celkový dojem z formy i obsahu katalogu Milan Jaroš, autor jeho grafické podoby a korporátní grafik TECHO.

Cílovou skupinu periodika tvoří architekti, developeři, zákazníci – současní i potenciální, ale i příznivci TECHO, učitelé, studenti architektury a designu, umělci atd. První číslo magazínu TECHO News vyšlo v březnu loňského roku v nákladu 3000 kusů. Hlavními tématy byly architektura, design a umění.

Informace pro média:

TECHO, a. s., je vedoucí společností v oboru poskytování komplexních služeb v oblasti vybavování komerčních interiérů ve střední a východní Evropě a zároveň významným výrobcem kancelářského nábytku v České republice. Klientelu tvoří významné bankovní domy, finanční instituce, mezinárodní společnosti, vládní organizace a veřejné instituce. Dnes má pobočky ve Velké Británii, na Slovensku, v Rakousku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku, Rusku, Gruzii a na Ukrajině. Od roku 2008 je součástí nizozemské skupiny Royal Ahrend NV, která patří mezi pět největších výrobců kancelářského nábytku v Evropě.

Soutěž Zlatý středník
Soutěž již osmým rokem hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Vyhlašovatelem soutěže je PR Klub, o. s. a ceny jsou udíleny celkem v 10 kategoriích. Posuzování přihlášených publikací probíhá v minimálně pětičlenné porotě složené z nezávislých odborníků.Více na
www.prklub.cz

Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Hana Šimůnková
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 527 667
E-mail: hana.simunkova@stance.cz