Volksbank CZ startuje novou komunikační kampaň

Praha, 13. února 2012 – V polovině února odstartovala jarní marketingová kampaň Volksbank CZ. Motto kampaně „Když osobní péče přestane být frází, stává se banka součástí firmy“ představuje Volksbank jako banku, pro kterou je osobní přístup a individuální péče o klienta prioritou. Velmi osobní charakter tato kampaň získává díky zapojení reálných klientů Volksbank CZ a firemní bankéřky. Kampaň bude probíhat formou TV sponzoringu, internetové, printové a venkovní inzerce, i reklamních sdělení v rámci poboček Volksbank do konce dubna 2012.

„Celá kampaň vyzdvihuje naprosto individuální přístup Volksbank ke svým klientům. Jsme bankou, která osobní péči bere vážně, rozhodně nezůstáváme jen u pouhých sloganů. Spojením atraktivních finančních produktů a kvalifikovaného poradenství s individuálním přístupem se tak Volksbank stává součástí podnikání řady firem. Nejlepším důkazem jsou reference a reálné výpovědi našich klientů. Proto se také přímo klienti stali hlavními hrdiny kampaně,“ charakterizuje jarní kampaň Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.

Cílovou skupinou jsou firemní klienti (korporace, SME) i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí. Myšlenka individuálního přístupu a osobní péče udává hlavní linii kreativního ztvárnění kampaně. Jejími aktéry jsou dlouhodobí klienti Volksbank CZ – Ing. Miroslav Volařík, majitel Vinařství Volařík a vinař roku 2011, Gevorg Avetisyan, majitel firmy Miko International, výrobce medových dortů Marlenka, a Jan Novák, ředitel firmy Salamander, výrobce značkové obuvi, kabelek a kožené galanterie. V rámci televizního spotu pak vystupuje i firemní bankéřka Volksbank.

Komunikace směrem k  veřejnosti bude probíhat formou televizního sponzoringu, venkovní reklamy a internetové reklamy na nejnavštěvovanějších serverech. Kampaň se objeví i v tištěných médiích. Na pobočkách Volksbank CZ budou k této kampani využívány plakáty a plazmové obrazovky.

„Součástí prezentace nové jarní kampaně je také speciální microsite www.podnikani2012.cz, která nabízí svým návštěvníkům užitečné informace formou stručné studie mapující české podnikatelské prostředí. Připravena je i mobilní verze této microsite, která umožní přístup z mobilních telefonů,“ komentuje kreativní koncept Renata Němcová Pixová.

Vizuály jarní marketingové kampaně Volksbank pro rok 2012 si můžete stáhnout ZDE.

Více informací na www.podnikani2012.cz.

Informace pro média:

Volksbank CZ, a,s.

Na českém trhu působí Volksbank od roku 1993, od 1. ledna 1997 jako samostatná akciová společnost Volksbank CZ, a.s. Jejím majoritním vlastníkem je Volksbank International AG (VBI). Volksbank CZ je obchodní bankou se širokou nabídkou finančních produktů a služeb pro občany, malé a střední firmy, obce a města, stejně jako bytová družstva, developerské společnosti a subjekty ze zemědělského sektoru.

Svým klientům pomáhá získat více ze svých peněz a tím dělat jejich život finančně jednodušším. Poskytuje srozumitelné finanční a bankovní poradenství se špičkovou osobní péčí pro klienty. Tímto krokem vrací bankovnictví jeho původní osobní.

Pro více informací kontaktujte:
Volksbank CZ, a.s.
Ing. Lucie Hálová
tiskové oddělení Volksbank CZ, a.s.
Heršpická 5, 658 26 Brno
Tel.: +420 543 525 240
E-mail: halova.lucie@volksbank.cz
Stance Communications, s.r.o.
Michaela Šimková
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
E-mail: michaela.simkova@stance.cz
verze pro tiskverze pro tiskverze pro tisk
Volksbank CZ Tiskové středisko:
Současní klienti Bývalí klienti
Zobrazit další