CSR strategie
Naše agentura pojímá svou strategii CSR realisticky. Věnujeme se tomu, co odpovídá povaze naší práce, nic si nevymýšlíme jen proto, abychom vypadali dobře. Děláme to, na co stačíme, a co dává smysl jak firmě, tak i zaměstnancům nebo partnerům.
Udržitelnost byznysu
Stance Communications je členem asociace PR agentur APRA. Aktivním členstvím podporujeme dodržování etických standardů naší profese, ať už ve vztahu ke klientům, k médiím, dodavatelům, zaměstnancům nebo veřejnosti. V listopadu 2008 jsme úspěšně absolvovali certifikaci naší společnosti podle metodiky „Consultancy management standard“ (CMS), kterou APRA využívá. Od té doby jsme pravidelně každé dva roky recertifikováni. Naposledy se tak stalo v roce 2021, čímž jsme si obhájili své místo mezi 18 certifikovanými agenturami v České republice.
Ekologie
Používáme zdravý rozum. Podporujeme využívání veřejné dopravy a na delší vzdálenosti dopravy železniční. Šetříme energiemi i vodou, kde to jde, snažíme se šetřit papírem při tisku a užití dokumentů.
Vzdělávání zaměstnanců
Jeden z našich klíčových pilířů. Umožňujeme zaměstnancům dlouhodobé studium angličtiny v prostorách firmy a v pololetních cyklech organizujeme pravidelné profesní semináře a workshopy. Je-li to užitečné, vysíláme zaměstnance na odborné konference a jednou ročně organizujeme několikadenní výjezdní teambuilding.
Dobrovolnictví
Agentura pracuje nebo pracovala v režimu „pro bono“ pro řadu neziskových organizací a projektů – UNICEF, ACTA NON VERBA, CROSSPOINT a další. Zároveň Stance podporuje soukromé dobrovolnické aktivity jednotlivých zaměstnanců, pokud o ně projeví zájem.
Filantropie
Ačkoli agentura za své existence podpořila finančním darem několik veřejně prospěšných organizací, věří spíše v odborné dobrovolnictví (práce „pro bono“).