Ostrava má čtveřici nových nadějných projektů. Skončil druhý ročník startupového programu Tieto Nerds

Tieto
17. July 2017

Ostrava 10. července 2017 – Zábavná reklama, detekce podvodníků na internetu, analýza datových toků i strojové učení umělé inteligence v Ostravě. S překvapivými řešeními přišli účastníci již druhého ročníku akceleračního programu Tieto Nerds, který v těchto dnech končí.


„Z osmnácti přihlášených projektů jsme vybrali čtyři. Sešly se nám vyspělé a profesionální týmy, se kterými byla radost pracovat a které již teď slaví úspěchy na trhu,“ říká komunikační specialistka společnosti Tieto Czech Zuzana Mánková.

Tieto společně s Impact Hubem Ostrava mezi externisty i interními zaměstnanci opět hledaly projekty, které mají potenciál uspět na tuzemském i mezinárodním trhu a které přicházejí s kreativními řešeními v různých oblastech. Do nejužšího výběru se nakonec dostaly projekty ThreatMark, PayJack, SQLdep a Neuron Soundware, které díky startupovému programu Tieto Nerds získaly impuls potřebný pro rozjezd projektu.

Projekt ThreatMark dokáže pomocí umělé inteligence rozpoznat podvodníky na internetu, což umožňuje jeho využití v internetovém bankovnictví. PayJack řeší trh přesycený reklamou a nabízí sdělení s přidanou hodnotou využitelné například v předvolebních kampaních. Neuron Soundware využívá zvukových nahrávek, díky kterým pomůže například s opravami vad na strojích, a poslední projekt SQLdep umí analyzovat datové toky, čímž může významně pomoci například bankovním institucím.

„Největším přínosem byly určitě workshopy a konzultace s experty z Tieta Czech, kteří mají zkušenosti s velkým byznysem ve Skandinávii,“ shrnuje Jakub Luptovec, autor projektu PayJack, který je zároveň zaměstnancem firmy. „Pomáhaly nám i rady místních podnikatelů, kteří byli před patnácti lety tam, kde jsme my dnes,“ dodává.  

V průběhu dvou měsíců se startupisté zúčastnili celkem osmi workshopů. Ty se zaměřovaly na témata, která začínající firmy nejvíce „pálí“. Odborníci ze společnosti Tieto, z Impact Hubu a dalších firem a institucí tak hovořili například o řízení obchodu, analýze potřeb cílové skupiny, komunikaci a PR nebo o marketingu. Samozřejmostí byly také průběžné individuální konzultace a diskuze šité na míru potřebám konkrétních projektů.

„Vnímáme, že největší přidanou hodnotou společnosti Tieto je především schopnost napojit naše startupové týmy na zákazníky v severských zemích, kam by se jako začínající podnikatelé jinak jen těžko dostávali,“ vysvětluje Zuzana Mánková a dodává, že zástupci společnosti se již těší na další ročník programu Tieto Nerds. 

O společnosti Tieto

Tieto je největší severoevropský dodavatel IT služeb poskytující komplexní služby v oblasti IT pro soukromý i veřejný sektor a služby pro vývoj produktů v oblasti komunikace a moderních technologií. Jako důvěryhodný partner v transformaci IT pomáháme našim zákazníkům přizpůsobit jejich procesy a podnikání požadavkům trhu. V Tietu klademe velký důraz na profesionální růst a výsledky. Společnost Tieto, založená v roce 1968, se sídlem v Helsinkách a čistými tržbami 1,7 miliard eur zaměstnává na 13 000 expertů a působí ve více než 20 zemích světa. Její akcie jsou obchodovány na burze NASDAQ OMX v Helsinkách a Stockholmu.

Kontakt pro média:
Stance Communications, s.r.o.
Michal Růžička
Development Director

Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 605 232 393
E-mail: michal.ruzicka@stance.cz

Privacy settings and   cookies

The website uses cookies   to provide services, personalize ads and analyze traffic.

By selecting the following, you agree to the use of cookies and the use of data about your behavior on the website to display targeted   ads.

More information and settings