Skupina TECHO má za sebou jeden z historicky nejúspěšnějších roků

TECHO
29. ledna 2019

PRAHA, 29. leden 2019 – Hrubý zisk skupiny TECHO přesáhl v minulém roce 91 milionů korun. Jedná se tak o téměř 12% meziroční nárůst. Firmě se daří zvyšovat ziskovost zakázek a v roce 2018 dosáhla obratu 2,6 miliardy korun.


V loňském roce TECHO vykázalo mimořádné hospodářské výsledky na globálním trhu s obratem 2,6 miliardy korun. V České republice zastává s téměř miliardovým obratem postavení lídra. „Na domácím trhu jsme jedničkou. Svědčí o tom i fakt, že naši konkurenti na poli kancelářských interiérů dosahují pouze třetinového obratu,“ říká obchodní ředitel firmy TECHO Petr Hampl.

 

Přes 60 % obratu je však realizováno na zahraničních trzích, klíčová je převážně oblast Evropské unie. „Skupina se dlouhodobě specializuje na poskytování služeb pro globální zákazníky, především v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ, Afrika). Většinu našich klientů získáváme z globálních firem, kterým jsme schopni poskytovat naprosto plnohodnotný servis kdekoli na světě. Navíc v poslední dekádě rozšiřujeme svou působnost i v Africe a Asii a v loňském roce jsme udělali výrazný krok i do Střední a Jižní Ameriky,“ dodává Petr Hampl.

 

V roce 2018 si TECHO připsalo do svého exportního seznamu další unikátní země, jako je Laos a Papua-Nová Guinea, kam dodalo investiční celky v hodnotě milionů dolarů. Dále skupina dodala výrobky do Mexika, Ekvádoru, Singapuru, na Taiwan a do dalších států. Mezi největší zakázky firmy za minulý rok patří například realizace projektu luxusního designového resortu ZURI Zanzibar.

 

Největší přidanou hodnotou pro zákazníky TECHO je především logistika. Schopnost dodat kdekoliv na světě požadovaný produkt ve stanoveném čase, ceně a kvalitě je stále žádanější. „Pro mezinárodní společnosti je důležité poskytovat zaměstnancům stejnou úroveň pracovního prostředí, ať se jedná o firemní centrálu, nebo o pobočku kdekoliv na světě. Takto jsme schopni dodat stejně kvalitní výrobky bez ohledu na lokaci zakázky. Je to nesmírně složitá disciplína, ale v našem oboru jsme se dostali na světovou špičku,“ dodává Petr Hampl. 

 

Vyplatila se rovněž sázka na Afriku. „V současné době jsme jedna z mála firem v oboru vybavování interiérů, která je schopna dodávat do více než 36 z celkových 53 afrických zemí, a dál pracujeme na rozšíření partnerské sítě. Úspěch je postaven na dlouho budovaném know-how, a především na skvělém týmu odborníků.“ uvádí Petr Hampl. 

 

Firma zahájila přechod k automatizaci výroby, od které si slibuje úsporu nákladů, flexibilitu a vyšší kvalitu. V nejbližších letech bude do reorganizace celé produkce investovat řádově desítky milionů korun. Významná část investic půjde také na minimalizaci dopadů na životní prostředí.

 

Informace pro média: 

O společnosti

TECHO, a.s., patří k předním evropským výrobcům a dodavatelům kancelářského nábytku a je největší společností v České republice, která poskytuje komplexní služby v oblasti výstavby komerčních interiérů na klíč (tzv. fit-out řešení) pro celou řadu nadnárodních i lokálních firem v Evropě a na Blízkém východě. Společnost je od roku 2008 součástí nizozemské skupiny Royal Ahrend BV, která patří mezi tři největší výrobce kancelářského nábytku v Evropě. Klientelu společnosti tvoří významné bankovní domy, finanční ústavy, mezinárodní společnosti, vládní organizace a veřejné instituce. Její pobočky dnes najdeme ve Velké Británii, na Slovensku, v Polsku, Rakousku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku, Bulharsku, Rusku, Gruzii, na Ukrajině a také v Číně a ve Spojených arabských emirátech.

https://www.techo.com

 

 

V případě zájmu o bližší informace, prosím, kontaktujte:

Stance Communications, s.r.o.
Štěpán Dlouhý, Account Director
Jungmannova 750/34, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 602 685 131
E-mail: stepan.dlouhy@stance.cz