ING Bank ČR jmenovala do vedoucích pozic tři nové zaměstnance

ING Bank
29. June 2017

ING Bank ČR přivedla do svého týmu tři nové posily. Do křesla CIO usedl v květnu Klaus Weiβ, který přešel z Pentasys AG v Mnichově. V červnu byl na pozici CMO jmenován Stefan Razvan Radu, který dosud řídil strategii maloobchodu v Rumunsku a na pozici Head of Marketing & Digital Channels nastoupil bývalý marketingový manažer ING Bank v Nizozemí Nik Van Dam.


Klaus Weiβ (50) nastoupil v květnu na pozici Chief Information Officer ING Bank ČR, kde nyní vede a řídí IT oddělení. Je odpovědný za tvorbu lokální IT strategie v souladu s obchodní strategií, včetně nastavení všech norem, kritérií a podmínek. Vede špičkovou a efektivní organizaci IT, schopnou zvládnout narůstající spletitost i množství nabízených produktů a poskytující vysoce kvalitní, aktivní nabídku služeb.

Weiβ předtím pracoval jako manažer obchodní jednotky „Finanční služby“ v Pentasys AG v Mnichově. Vystudoval počítačové vědy na Technické univerzitě v Mnichově. Je ženatý a má tři děti. Ve volném čase rád sportuje – baví ho horská cyklistika, bruslení a běh na lyžích.

Novým ředitelem marketingu na pozici Chief Marketing Officer ING Bank ČR se 1. června stal Stefan Razvan Radu (41). Radu do té doby řídil strategii pro maloobchod a vývoj produktů pro ING Bank v Bukurešti.

Nyní řídí a koordinuje marketing a komunikaci společnosti. Vytváří marketingovou strategii a branding ING ČR, které musí být v souladu s globálním postavením ING Bank. Dohlíží na veškeré oblasti marketingu, jako jsou průzkum trhu, produktový a brand management, korporátní komunikace a CSR aktivity.

Je absolventem ekonomických věd na univerzitě Titu Maiorescu v Bukurešti. Je ženatý, má dceru a ve volných chvílích rád běhá či sleduje filmy.

Na pozici Head of Marketing & Digital Channels ING BankČRbyl v červnu jmenován Nik Van Dam (38). Van Dam pracuje v ING Bank již od roku 2007. Před svým nástupem do čela marketingu v České republice pracoval jako marketingový manažer pro ING Bank v Nizozemí.

Van Dam má nyní na starost rozvoj a plnění komplexního marketingového plánu produktů, který podporuje strategický plán společnosti ING Bank. Soustředí se na uplatňování strategie segmentace trhu, jež umožňuje jasně definovat okruhy spotřebitelů s cílem sledovat jejich potřeby a snažit se je naplňovat. Je odpovědný za mobilní a digitální prodej. Vystudoval magisterský obor podnikové informační systémy na Univerzitě v Amsterdamu. Je šťastně ženatý a má dvě dcery. Za dobrodružstvím rád cestuje do exotických destinací, kde poznává nové kultury a místní kulinářství.

O ING Bank

Skupina ING

ING je globální finanční instituce nizozemského původu se silnou evropskou základnou nabízející bankovní služby. Staví na zkušenostech, odborných znalostech a závazku nabízet vynikající služby a uspokojovat tak potřeby široké klientské základny zahrnující jednotlivce, rodiny, malé a střední podniky, korporace, instituce i vládní organizace. Cílem je podporovat lidi v tom, aby byli stále o krok napřed, v životě i podnikání.

ING Bank se svými více než 53 tisíci zaměstnanci nabízí služby pro zákazníky retailového i firemního bankovnictví ve více než 40 zemích světa. Silnou stránkou je dobře známá a silná značka s pozitivním vnímáním klientů v řadě zemí, silná finanční pozice, víceúrovňová distribuční strategie a mezinárodní síť. Udržitelnost a společenská odpovědnost je nedílnou součástí firemní strategie ING Bank, o čemž svědčí první příčka v kategorii Diversified Financials v indexu Dow Jones Sustainability a dále zařazení do indexu FTS4Good a indexu Euronext Vigeo Europe 120.

ING získala ocenění Globální Banka roku 2016, kterou uděluje časopis Banker ze skupiny Financial Times.

ING Bank v České republice

ING v České republice aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více než 250 lidí.

Historie ING Bank v České republice sahá až do roku 1992. V průběhu let si zde vybudovala silnou pozici v oblasti korporátního bankovnictví a svou komplexní nabídkou bankovních produktů a služeb v současné době uspokojuje všechny bankovní potřeby významných českých i mezinárodních společností i finančních institucí.

V roce 2001 ING Bank představila svůj první produkt pro fyzické osoby, spořicí účet ING Konto, a založila tak kategorii spořicích účtů na českém trhu. Rok poté rozšířila svoji nabídku o ING Podílové fondy, které nabízejí široké veřejnosti možnost vyššího zhodnocení úspor, a stala se tak specialistou na zhodnocování úspor pro fyzické osoby.

Společenská odpovědnost je klíčovou hodnotou firemní kultury banky; finanční produkty a služby nabízí srozumitelným a transparentním způsobem, aktivně působí v oblasti finančního vzdělávání a dlouhodobě strategicky spolupracuje s Nadací Terezy Maxové dětem, s aktivním zapojením firemních zaměstnanců. 


Stance Communications, s.r.o.
Tereza Schneiderová
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
E-mail: tereza.schneiderova@stance.cz

Press release for download

170629_tz_ing_personalie.doc (0.59 MB)
Privacy settings and   cookies

The website uses cookies   to provide services, personalize ads and analyze traffic.

By selecting the following, you agree to the use of cookies and the use of data about your behavior on the website to display targeted   ads.

More information and settings