Českou cenu za PR si odnesli dva naši klienti!
Rodina Lemurů Stance Communications se rozrostla o další kousek. Projekt „Atopická výprava“ získal třetí místo v soutěži o sošku Lemura. Bojovnice Exena a mág Madar se totiž utkali o umístění v anketě České ceny za PR v oborové kategorii Zdravotnictví. Druhá soška putovala ke klientovi Sellier & Bellot, který v sekci Jednorázová firemní publikace uspěl s projektem Mona Lisa v závodní jídelně.
Instagramový komiks Atopická výprava podpořila společnost Sanofi prostřednictvím pacientské organizace SPAE. Bojovnice Exena a mág Mader mají „vzácnou kůži“. Rada města Atopolis je posílá na první výpravu. Obstojí tito dva s nepříjemným onemocněním v boji s předsudky, ale také s péčí o nemocnou pokožku? Atopická výprava je i imaginární výpravou do duše atopika. Komiks dokázal nenásilným způsobem předat praktické rady mladým pacientům s atopickou dermatitidou. Důkazem jsou desítky tisíc uživatelů, které jsme skrze příspěvky oslovili. Stejně tak jsme rádi, že ho ocenili i lékaři, rodiče, široká veřejnost a v neposlední řadě i odborná porota. Autorkou poutavých ilustrací je kreslířka Štěpánka Jislová.
Sellier & Bellot má na rok 2024 nabito
V anketě Česká cena za PR zabodoval také kalendář společnosti Sellier & Bellot, která vyrábí malorážovou munici. Letošní zpracování se neslo v duchu variací na nejznámější světová umělecká díla. Koncept realizoval český fotograf a několikanásobný držitel ocenění Czech Press Photo Dan Materna. Propojit umění a zbrojní průmysl se možná zpočátku zdálo neslučitelné. Zaměstnanci se do projektu s nadšením zapojili a na fotkách působili neskutečně autenticky. Unikátní kalendář pak firma prezentovala na výstavě, která se konala v prostorách staré industriální haly Hauch Gallery v pražském Karlíně. Gratulujeme klientovi k získání sošky Lemura v kategorii Jednorázová firemní publikace!
Zdroj úvodní foto: www.cenapr.cz