Chytřejší, přehlednější a jednodušší: mBank vylepšila internetové bankovnictví
Klientům ho začne zpřístupňovat příští týden. Praha, 13. května 2021 – mBank přenesla přehlednost, komfort a jednoduchost své mobilní aplikace i do internetového bankovnictví. Díky novému, čistému designu klienti budou mít lepší přehled o účtech a dalších produktech či službách, k většině funkcí se dostanou na pouhá dvě kliknutí a dle vlastních potřeb si budou moci nastavit, jaké produkty se jim budou zobrazovat na hlavní stránce. Vylepšené internetové bankovnictví jim tak výrazně usnadní správu financí a ušetří čas.
mBank začne v nejbližších dnech s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví, všichni klienti ho budou mít během následujících několika týdnů. „Internetové bankovnictví jsme vylepšili po vzoru naší mobilní aplikace, která je díky jednoduchosti, přehlednosti a praktičnosti velmi oblíbená. Po přihlášení klienti na nové hlavní stránce naleznou na první pohled a na jednom místě nejdůležitější informace a nejpoužívanější funkce. Sami si navíc budou moci přidat další produkty a hlavní stránku si tak přizpůsobit podle svých potřeb. Zkrátili jsme také cestu k většině funkcí, nyní se k nim klienti dostanou pouhými dvěma kliky,“ vysvětluje Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.
I vyhledávání v historii bude snazší a rychlejší díky vylepšenému chytrému našeptávači po vzoru Googlu s velkým množstvím filtrů. Klienti si tak například jednoduše dohledají platbu kvůli reklamaci zakoupeného zboží či se ujistí, že ji opravdu uskutečnili.
Další novinkou je lepší přehled o našetřených penězích. mBank umožňuje spořit třemi způsoby – pomocí chytré funkce mSpoření, spořicího účtu eMax Plus a termínovaného vkladu mVklad. Klienti nově nebudou muset v internetovém bankovnictví mezi jednotlivými spořicími produkty překlikávat. Budou je totiž mít všechny na jedné stránce, kde také rovnou uvidí, kolik mají naspořeno celkem, což jejich oči určitě potěší.
Pokud by si klienti náhodou s něčím nevěděli rady, na každé stránce internetového bankovnictví jim je k dispozici oblíbený chat, ve kterém s nimi komunikují přímo experti z mBank, tedy skuteční lidé, a nikoli automatický chatbot.
A nelze opomenout ani nově nastavenou responzivitu, díky které se internetové bankovnictví přizpůsobí velikosti obrazovky, takže s ním budou moci na mobilu či v tabletu pracovat stejně pohodlně jako v počítači.
„Klientům se snažíme správu financí co nejvíce usnadňovat. Ve vylepšeném internetovém bankovnictví tak vyřídí vše potřebné rychleji, snadněji a komfortněji než dříve. Věříme, že to klienti ocení, protože ušetřený čas budou moci využít jinak. A nepochybujeme, že budou přesně vědět, jak,“ dodává Tomáš Reytt.
O mBank
mBank je dynamická digitální banka působící na českém a slovenském trhu od roku 2007. Na český trh přišla jako první nízkonákladová banka nové generace. Během třinácti let se pro ni rozhodlo víc než 700 000 klientů. Díky praktické mobilní aplikaci mohou mít zákazníci mBank svou banku kdykoliv po ruce a jednoduše tak vyřešit vše, co potřebují. Mateřská polská společnost mBank spadá pod německou skupinu Commerzbank. V roce 2020 mBank zvítězila v obou hlavních kategoriích ankety veřejnosti soutěže Zlatá koruna. V soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2020 se umístila na stupínku vítězů ve třech kategoriích: druhé místo získala za Bankovní osobní účty a Spotřebitelské neúčelové úvěry a třetí místo za Bankovní účty pro fyzické osoby podnikatele vítězů.
Pro více informací kontaktujte:
Štěpán Dlouhý
Account Director
Stance Communications, s.r.o.
Jungmannova 750/34, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 602 685 131, +420 224 810 809
E-mail: mbank@stance.cz