Klienti mBank mohou potvrzovat platby přímo ve svém telefonu

mBank
13. September 2019

Mobilní aplikace mBank je opět modernější, rychlejší a pohodlnější. Banka v ní totiž klientům přináší nové funkcionality. Operace, které vykonávají prostřednictvím internetového bankovnictví, mohou jednoduše, komfortně a bezpečně autorizovat namísto SMS kódu prostřednictvím notifikace přímo v aplikaci ve svém mobilním telefonu.


Klienti mBank mají nově možnost potvrzovat mobilní platby a jiné operace v internetovém bankovnictví rychleji a efektivněji prostřednictvím mobilní autorizace přímo v aplikaci v telefonu. V ní si mohou jednoduše nastavit, že jim mají při práci s internetovým bankovnictvím chodit namísto SMS kódů notifikace na mobilní telefon. Platbu pak potvrdí jediným kliknutí a nemusejí ztrácet čas manuálním přepisováním SMS kódů. Údaje o operaci najdou v seznamu notifikací o autorizaci v telefonu. Nové užitečné řešení tak klientům mBank ještě více zjednoduší práci s internetovým bankovnictvím například při platbě faktur nebo při bankovních převodech.

„Naše banka je tradičním a dlouhodobým lídrem v oblasti digitálního bankovnictví a i prostřednictvím autorizačních notifikací přímo v mobilním telefonu klientům opět přinášíme jednoduché a bezpečné formy správy jejich financí,“ uvedl Tomáš Reytt, ředitel pro digitální kanály, pobočky a externí partnery mBank.

Jak funguje mobilní autorizace v praxi?

Po zadání platby nebo jiné operace v internetovém bankovnictví se na displeji mobilního telefonu s nainstalovanou aplikací mBank zobrazí notifikace. Po kliknutí na ni a přihlášení do mobilní aplikace stačí jen kliknout na možnost Potvrdit.

Jak aktivovat mobilní autorizaci v aplikaci mBank?

Po otevření aplikace je potřeba kliknout na ikonu s třemi proužky v levém horním rohu, vybrat položku Mobilní autorizace a kliknout na Aktivovat. Aktivace bude potvrzena pomocí kódu PIN.

Další aktuální novinkou v mobilní aplikaci je, že při placení faktur či šeků už není nutné manuálně přepisovat všechny údaje do platebního příkazu. Klient může pomocí mobilního telefonu postupně naskenovat všechny informace jako IBAN, suma či variabilní symbol a ty se mu ihned zobrazí přímo v aplikaci. Platbu tak stačí zkontrolovat a jednoduše potvrdit.