mBank spustila autorizaci plateb pomocí biometrie

mBank
9. listopadu 2021

Praha, 8. listopadu 2021 – mBank ve své mobilní aplikaci představila další novinku – možnost autorizace plateb pomocí biometrických prvků klienta. Jedná se o jedinečné charakteristiky každého jednotlivce, jako je například otisk prstu, vzhled oční duhovky nebo rysy obličeje. Ty pomocí chytrého telefonu mohou sloužit k ověření plátců či potvrzení některých kroků. Nově si také klienti mohou v aplikaci spravovat trvalé příkazy a jednorázové platby. Díky těmto novinkám budou moci spravovat své finance s ještě vyšším komfortem.


mBank svým klientům neustále přináší různé nové a užitečné funkcionality s cílem co nejvíce jim zjednodušit život. Potvrzuje to i zavedení nové možnosti autorizace pomocí biometrie v mobilní aplikaci. V současnosti je možné tímto způsobem potvrzovat prováděné platby a změny související s platebními kartami například při úpravě limitů plateb.

 

„Aby klient mohl autorizaci plateb pomocí biometrických údajů využívat, je potřeba, aby ve své mobilní aplikaci v nastaveních tuto možnost povolil. Následně bude při potvrzování plateb či realizaci změn na kartě aplikací vyzván k přiložení prstu k chytrému telefonu, který načte jeho otisk, nebo ke snímku tváře či duhovky,“ uvádí Lukáš Kiac, vedoucí rozvoje mobilního a internetového bankovnictví mBank. Kvůli zvýšení bezpečnosti zároveň na pozadí platby probíhají procesy, které ověřují důvěryhodnost transakce a také kumulativní výši plateb. Po dosažení určeného limitu si aplikace vyžádá potvrzení platby pomocí PIN-kódu.

 

Další novinkou v mobilní aplikaci mBank je, že si klienti nyní mohou kompletně spravovat pravidelně se opakující platby pohodlně a rychle prostřednictvím svého chytrého telefonu. Velmi jednoduše tak mohou vytvořit nový a v případě potřeby upravit či zrušit stávající trvalý platební příkaz. Nebudou se už muset přihlašovat do internetového bankovnictví a vše nastaví přímo v mobilu, kdykoli a kdekoli se nacházejí. Novinky se týkají i možnosti úpravy jednorázových plateb, které budou klienti nově moci již nejen smazat, ale také upravit.

 

Banka také nedávno v mobilní aplikaci spustila možnost chatu s expertem mBank, díky čemuž klienti vyřeší své požadavky rychle a jednoduše, ať se nacházejí kdekoli. mBank je tak nyní svým klientům blíže než kdy dřív.

 

 

O mBank

mBank je dynamická digitální banka působící na českém a slovenském trhu od roku 2007. Na český trh přišla jako první nízkonákladová banka nové generace. Během třinácti let se pro ni rozhodlo víc než 700 000 klientů. Díky praktické mobilní aplikaci mohou mít zákazníci mBank svou banku kdykoliv po ruce a jednoduše tak vyřešit vše, co potřebují. Mateřská polská společnost mBank spadá pod německou skupinu Commerzbank. V soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2020 se mBank umístila na stupínku vítězů ve třech kategoriích: druhé místo získala v kategorii Bankovní osobní účty a Spotřebitelské neúčelové úvěry, třetí místo pak v kategorii Bankovní účty pro fyzické osoby podnikatele.

 

Pro více informací kontaktujte:

 

Kristýna Dolejšová
Account Manager
Stance Communications, s.r.o.Jungmannova 750/34, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 602 141 313, +420 224 810 809
E-mail: mbank@stance.cz