BNP Paribas Cardif Pojišťovna reaguje na meteorologické výstrahy. Klienti na jejím webu najdou instrukce, jak řešit případné škody
V reakci na aktuální meteorologické výstrahy připravila BNP Paribas Cardif Pojišťovna instrukce pro řešení škod spojených s deštěm. Klienti je najdou ZDE.
„Situaci bedlivě sledujeme celý týden a vzhledem k tomu, že v našem zákaznickém centru zaznamenáváme větší množství hovorů, připravili jsme pro klienty webovou příručku. Najdou zde všechny základní informace týkající se řešení škod, které může v následujících dnech déšť napáchat,“ popisuje obchodní ředitel pojišťovny Martin Steiner.
S podobnými mimořádnými situacemi má BNP Paribas Cardif Pojišťovna zkušenosti a vždy se na ně snaží obratem reagovat. Odpovídajícím způsobem proto navýšila kapacity, aby se mohli klienti pohodlně dovolat. Asistenční centrála funguje 24/7 na čísle +420 221 586 425 (volba 1). Standardní zákaznická linka k hlášení škody a dotazům ke smlouvě je k dispozici ve všední dny od 8 do 18 hodin (volba 2) na stejném tel. čísle.
Pokud však potřebují klienti okamžitou pomoc, například z důvodu vytopení, prvně se jim doporučuje zavolat hasiče. Asistenční centrála pak může nabídnout rychlou pomoc se zajištěním profesí, jako je pokrývač nebo sklenář.